وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی اروپایی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ و رئال مادرید به حکم قرعه حریف یکدیگر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شده اند.  

بدون شک این قرعه ای نبود که هیچ یک از هواداران دو تیم انتظارش را داشتند ولی برای اولین بار در 15 سال اخیر، بایرن و رئال در یک چهارم نهایی به یکدیگر برخورد کرده اند. 

رئال مادرید حالا برای رسیدن به رکورد هفت دوره حضور متوالی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، حریف سرسختی مثل بایرن با مربی نام آشنایش کارلو آنچلوتی را پیش رو دارد. کارلتو همین سه سال پیش بود که به عنوان مربی رئال توانست لادسیما را برای این باشگاه به ارمغان بیاورد و جالب اینکه در نیمه نهایی رئال موفق به حذف بایرن شده بود. 

بسیاری این بازی را یک ال کلاسیکوی اروپایی می دانند چرا که دو تیم بارها در مراحل حذفی لیگ قهرمانان با یکدیگر روبرو شده اند. 17سال پیش رئال توانست بایرن را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حذف کرده و در نهایت برای هشتمین بار قهرمان اروپا شود اما بایرن یک سال بعد در نیمه نهایی آن شکست را جبران کرد و به فینال رسید تا قهرمانی را از آن خود کند. 

دو تیم سال 2002 نیز در یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که رئال در مجموع با نتیجه 3-2 پیروز شد و انتقام سال گذشته را از باوارایایی ها گرفت. دو تیم سال 2004 در یک هشتم به مصاف هم رفتند که این بار هم رئال با هدایت کی روش توانست بایرن را حذف کند. 

سال 2007 رئال با هدایت کاپلو در یک هشتم نهایی ابتدا بایرن را 3-2 مغلوب کرد ولی در مونیخ 2-1 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

دو تیم سال 2012 در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که بایرن در پنالتی ها موفق به شکست رئال شد و به فینال رفت ولی کهکشانی ها سال 2014 با پیروزی 5-0 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، انتقام سختی از بایرن گرفتند.

حال باید دید بایرن با کارلتو می تواند انتقام شکست سال 2014 را از رئال بگیرد یا خیر.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
REZA جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 18:55

لوا قاتل رئال بالاخره گیر افتادین

jahangir شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 16:52

رئال نسبت به 3 سال پیش که دو تیم با هم بازی کردند هیچ بازیکن بزرگ و موثری جذب نکرده حتی بازیکن موثری مثل دی ماریا رو هم از دست داده ولی بایرن لواندوسکی، هوملز، ویدال، داگلاس کاستا و کومان رو جذب کرده و تیم کامل تری شده از لحاظ مربی و نیمکت هم به رئال می چربه. اگر اتفاق خاصی نیوفته برنده این دو مسابقه بایرن باید باشه مخصوصا این که نتایج بایرن روز به روز داره بهتر میشه

مسعودآلمانی-رئالی یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 15:01

آروزی ما رئالی ها برای ژابی آلنسو:
چقد خوبه که آخرین بازیت تو لیگ قهرمانان تو سانتیاگو برنابئو و جلو تیم سابقت باشه و تو اون بازی‌ درحالی که ناراحتی ، توسط تماشاچیان رئال تشویق‌ بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد