وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بونوچی: ترجیح می دهم فعلا به بایرن مونیخ برخورد نکنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع یوونتوس از رویارویی با بارسلونا استقبال می کند و معتقد است این قرعه همراه با انگیزه زیاده خواهد بود. 

 

یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 از بارسلونا شکست خورد و حالا دو تیم در جمع 8 تیم برتر پایانی این رقابت ها حضور دارند. لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس در گفتگو با اسکای در مورد قرعه بعدی گفت:

“فکر می کنم عادلانه است بگویم حضور در جمع 8 تیم برتر اروپا برای تیمی مثل یوونتوس یک دستاورد معمولی است. ما به جمع 8 تیم راه یافته ایم و ادامه راه به خودمان بستگی دارد.
 

دوست دارید با کدام تیم بازی کنید؟

“ بیشترین هیجان رویارویی با بارسلونا خواهد بود زیرا آنها با یک کامبک فوق العاده صعود کردند و رویارویی با تیمی که دو سال پیش ما را در فینال شکست داده، انگیزه زیادی به همراه خواهد داشت. پس از شکست دادن پی اس جی آنها در بهترین فرم خودشان قرار دارند.
 

دوست دارید در مرحله یک چهارم نهایی به کدام تیم برخورد نکنید؟

“اگر قرار باشد یک تیم را انتخاب کنم که فعلا با آنها برخورد نکنیم، می گویم بایرن مونیخ. آنها تیم کاملی هستند. با آنچلوتی آنها با روش دیگری بازی می کنند اما آنها همیشه برنده اند. آنها تیم قدرتمندی هستند. در تک بازی هر نتیجه ای ممکن است رخ دهد اما در دیدار رفت و برگشت شرایط کمی پیچیده تر است.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
REZA پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 23:47

عجب فینال جذابی بشه بایرن و یوونتوس ولی دوست دارم فینال بین بایرن و دورتموند باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد