وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: در فکر آقای گلی نیستم؛ در بوندسلیگا با قدرت ادامه خواهیم داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رقابت روبرت لواندوفسکی و پیر امریک اوبامیانگ برای کسب عنوان آقای گل بوندس لیگا در این فصل هم ادامه دارد.  

روز شنبه و از هفته بیست و چهارم بوندس لیگا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا به مصاف فرانکفورت رفت و در پایان ۳-۰ این تیم را شکست داد. در این بازی لواندوفسکی موفق به زدن ۲ گل شد و تعداد گل های زده اش در این فصل بوندس لیگا را به ۲۱ رساند اما گلزنی اوبامیانگ مقابل هرتا برلین باعث شد مهاجم گابنی ۲۲ گله شود و دوباره در صدر جدول گلزنان این لیگ قرار گیرد.

لواندوفسکی در بازی مقابل فرانکفورت موفق با زدن یکصدمین گل خود برای بایرن مونیخ به باشگاه صدتایی ها وارد شود. او در مصاحبه با وبسایت رسمی بوندس لیگا می گوید که موفقیت و برد تیم برای او در اولویت قرار دارد.

- روبرت لواندوفسکی، موفق شدی مقابل فرانکفورت ۲ گل به ثمر برسانی اما با گلزنی اوبامیانگ مجددا به رده دوم بهترین گلزن های لیگ سقوط کردی. آیا این شما را تحریک می کند؟


همیشه زمانی که گلزنی می کنم و تیمم برنده می شود خوشحالم. مهم ترین چیز برای من این است که ما در مکان اول جدول قرار داریم. دستاوردهای فردی به اندازه دستاوردهای تیمی مهم نیستند. من درباره رقابت گلزنی فکر نمی کنم و اینکه آیا من کمتر گل زده ام یا بیشتر. تیم در این مقطع برای من خیلی مهم تر است، ما مقابل فرانکفورت خوب بازی کردیم و بردی دیگر به دست آوردیم.

- در نیم ساعت اول مقابل فرانکفورت زیاد قوی ظاهر نشدید ...


در نیم ساعت اول ما چند هشدار از سوی فرانکفورت دریافت کردیم و متوجه شدیم که اگر به دنبال برد هستیم باید بهتر بازی کنیم. آینتراخت واقعا خیلی خوب بازی کرد. اگر چه در پایان ۳-۰ بازی را برنده شدیم اما بازی آسانی نبود.

- آیا چنین بازی هایی فرم واقعی بایرن مونیخ را نشان می دهند؟


ما کلاس بازی خود را نشان دادیم. حریف ما هم شانس گلزنی داشت اما ما موفق به این کار شدیم و ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم.

- آیا فاصله ای کم برای تعیین قهرمان فصل داریم؟


ما قبلا هم در چنین وضعیتی بوده ایم. دو سال قبل خیلی شبیه فصل جاری بود. اما ما هنوز هدف هایی تعیین شده خود را داریم. اگر ما فکر کنیم که فقط با ۹۰ درصد بازی خود در بوندس لیگا کماکان می توانیم برد کسب کنیم، این نمی تواند عاقلانه باشد. ما باید در هر بازی بوندس لیگا با تمام توان بازی کنیم و در هر بازی برای کسب برد تلاش کنیم. اگر در بوندس لیگا بهتر بازی کنیم در ادامه این می تواند در بازی های لیگ قهرمانان و جام حذفی به ما کمک کند.

- این فصل را با فصلی که بایرن مونیخ خیلی زود قهرمان بوندس لیگا شد مقایسه کردید. آیا دوباره شاهد چنین چیزی خواهیم بود؟


عملکرد ما در بازی های پایانی دو فصل قبل باعث شد نتوانیم بگوییم فصل کاملی داشته ایم. می دانیم که تا پایان رقابت ها باید واقعا خوب بازی کنیم. نباید به این فکر کنیم که ما ۷ یا ۱۰ امتیاز از دیگر حریفان در بوندس لیگا پیش افتاده ایم. هدف گذاری ما بسیار ساده است؛ بازی بعدی و پیروزی بعدی. من مطمئن هستم که به همین شکل در بازی های بعدی هم پیروز خواهیم شد.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد یحیی یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 23:33

لوا خوب جوابی داد عملکرد تیمی واسش مهم تر لوا کم کم داره تعصب آلمانی هارو مثل تیاگو یاد میگیره اولی کان یه بار گل خورد یه لگد محکم زد به تیرک دروازه چه بازیکنی بود اولی یادش بخیر رونالدوی برزیلی گفته بود که وقتی با اولی کان رو به رو میشه نیمی از توانشو از دست میده این تعصب میشه تو نویر هم دید که وقتی گل میخوره توپ نمیده به حریف از ناراحتی تعصب آلمانی هارو هیچ جای دنیا نخواهید دید

شاهین یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 23:37

تیاگو هم خیلی تعصبش خوبه رو بایرن با وجود اینکه اسپانیایی هس

آلمان یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 23:49

به قول مولر فوتبال شده سیرک بزرگی...
فوتبال یعنی تعصب و غیرت و عشق...مثل اینا که چندتا یاداوری میکنم که به جای پول قلب مردم بدست آوردن و تاریخی شدن
لام و شواینی و افمبرگو....بایرن مونیخ
باتیستوتا.....فیورنتینا
فرانچسکو توتی و مونتلا .....رم
دلپیرو و پاول ندود.....یوونتوس
اینزاگی و مالدینی.......میلان
جرارد......لیورپول
راعول گنزالس.....رعال
و.... فوتبال یعنی این

Saeeddddd دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 00:13

از دوستان میخوام اگه موافقن به این لینک برن https://www.change.org/p/uefa-champions-league-repeticion-del-partido-psg-f-c-barcelona و برای برگذاری مجدد بازی بارسا پی اس جی رای بدن که شاید حق به حق دار برسه

پارسا مونیخ دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 09:53 http://g

چجوری رای بدیم؟؟؟؟؟

hamed دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 22:24

به فکر آقاى گلى نبودى اینقدر توپ خراب نمیکردى و پاس میدادى.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد