وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: تماشاگران با خرید بلیط فکر می کنند حاکم ورزشگاه هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس می گوید رفتار بازیکنان در گذشته نسبت به امروز بسیار با هم بهتر بوده است. 

 

متس هوملس مدافع میانی بایرن مونیخ می گوید در سال های گذشته بازیکنان بهتر با هم برخورد می کردند ولی اکنون این قضیه فرق کرده است. هوملس در مصاحبه با اشپورت بیلد درباره روابط بین بازیکنان و هوادارن صحبت کرد و گفت:
در کل نسبت به ۹ یا ۱۰ سال قبل به بازیکنان بی احترامی های بیشتری می شود و نباید هیچ شکی در این باره داشته باشید. به بازیکنان خیلی راحت توهین می شود و عوامل بازدارنده در این مورد بسیار کم هستند و این چیزی است که ما باید با آن مقابله کنیم.

برای ما مربی همانند یکی از بازیکنان تیم است. بسیاری از هواداران برای این کارها برنامه ریزی می کنند و این رفتارها در توهین های زبانی و یا پرتاب آب دهان خودنمایی می کنند. روند کنونی به گونه ای است که همه چیز را پرخاشگرانه تر کرده است.

توهین کردن و پرتاب آب دهان را به سادگی می توان زیر پا نهادن حقوق دانست. شما در داخل شهر نمی توانید به راحتی حرکت کنید و همزمان مردم را آزار دهید و به سوی آن ها آب دهان پرتاب کنید. خرید یک بلیط گران بها برای یک بازی این حق را برای شما ایجاد نمی کند.

در هفته های اخیر هواداران هرتا برلین در پایان بازی مقابل بایرن مونیخ به سوی آنچلوتی آب دهان پرتاب کردند که با واکنش این سرمربی ایتالیایی همراه بود. آنچلوتی از سوی کمیته نظارت لیگ آلمان تبرئه شد ولی بنا به درخواست خودش ۵ هزار یورو به نهاد خیریه این سازمان اهدا کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد