وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برتی فوگتس: بهتر است ابرل به بایرن مونیخ نرود؛ تماشاگران اغتشاشگر مجرمند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق تیم ملی آلمان به شایعات پیوستن مکس ابرل به مجموعه بایرن مونیخ واکنش نشان داد. 

 

مکس ابرل، مدیر ورزشی بروسیا مونشن گلادباخ، دست کم در گمانه زنی‌هایی که رسانه‌های ورزشی آلمان منتشر می‌کنند، یکی از جدی ترین گزینه‌های باشگاه بایرن مونیخ برای جایگزینی ماتیاس سامر در پست مدیریت ورزشی است که از جولای 2016 تا کنون به دلیل بیماری مغزی از فعالیت در عرصه فوتبال کناره گیری کرده است.

به گزارش Goal، در همین رابطه برتی فوگتس به ابرل توصیه کرد به بایرن نرود. او که با روزنامه "راینیشه پست" گفتگو می‌کرد، اظهار داشت:

“او در گلادباخ برای خودش کسی است و مقام بالایی دارد اما در مونیخ در میان نام‌های بزرگ همکارانش گم خواهد شد. مکس ابرل به خوبی می‌داند در بروسیا چه پشتوانه‌ای دارد.
 

سرمربی سابق تیم ملی آلمان افزود:

“البته در فوتبال هرگز نباید بگوییم هرگز، اما من فکر می‌کنم او هنوز برنامه‌های زیادی برای بروسیا دارد و کارش با این تیم را تمام شده نمی‌داند.
 

او در آستانه دیدار روز یکشنبه گلادباخ مقابل لایپزیش با اشاره به حواشی ایجاد شده در بازی این تیم شرقی در دورتموند، اذعان کرد:

“از هواداران گلادباخ خواهش می‌کنم استقبال محترمانه‌ای از تیم حریف داشته باشند. من گمان می‌کنم و امیدوارم رفتار هواداران ما مثل رفتار دورتموندی‌ها نباشد. دیدن چنین تصاویری در رابطه با فوتبال جدا ترسناک است. اینها تماشاگر نیستند بلکه مجرمند.
 

گفتنی است فوگتس بین سال‌های 1965 تا 1979 در بروسیا مونشن گلادباخ عضویت داشت و یکی از اسطوره‌های تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد