وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: سانچس هجومی تر از اوزیل است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس، مدافع آلمانی بایرن مونیخ از خط حمله آرسنال و ستارگانی مانند اوزیل و سانچس تمجید کرد.​​​​​​​ 

 
فردا دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله رفت یک هشتم لیگ قهرمانان در آلیانس آرنا به مصاف هم می روند. 

هوملس گفت: "من مسوت اوزیل را به خوبی می شناسم و از نظر من او یکی از بهترین هافبک های تهاجمی جهان به شمار می آید. اوزیل به خوبی قادر است برای موقعیت های دشوار راه حل خوبی پیدا کند. 

اوزیل در فصل جاری در زمینه گلزنی نیز موفق عمل کرده و من همیشه معتقد بودم که او باید این در این رابطه نیز خود را تقویت کند که در نهایت این اتفاق رخ داد. 

اما به نظر من سانچس کمی تنومندتر و فیزیکی تر از اوزیل است. اگرچه شاید سانچس در بسیاری از موارد در سطح اوزیل نباشد اما همیشه رو به دروازه حریفان حرکت کرده و کار را برای مدافعان دشوار می سازد".
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد