وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مطرح شدن دو گزینه جدید برای جانشینی فیلیپ لام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رسانه های اروپایی از دو گزینه جدید برای پر کردن جای فیلیپ لام نام می برند.  

فیلیپ لام در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد و یکی از دغدغه های اصلی مسئولان فنی باشگاه پر کردن جای او در ترکیب تیم خواهد بود، کاری که زیاد آسان به نظر نمی رسد. پس از اعلام بازنشستگی لام رسانه های آلمان از بنجامین هنریکس مدافع راست ۱۹ ساله باشگاه بایر لورکوزن به عنوان گزینه اول مونیخی ها خبر دادند اما پس از آن نام های دیگری هم مطرح شد.

روزنامه Sport اسپانیا از سیلوان ویدمر مدافع راست سوئیسی به عنوان گزینه دیگر مسئولان بایرن مونیخ نام برده است. ویدمر ۲۳ ساله که در اودینزه بازی می کند مورد توجه مسئولان بارسلونا هم قرار گرفته است. ویدمر که ۲۰۱۳ از گرنادا به اودینزه پیوست تا ۲۰۲۰ با این باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد و یوونتوس هم او را زیر نظر گرفته است.

دیگر بازیکنی که برای جانشینی فیلیپ لام در بایرن مونیخ مطرح شده، نلسون سمدو مدافع جوان و آینده دار باشگاه بنفیکا است. سمدو ۲۳ ساله در چند وقت اخیر مورد توجه مسئولان منچستر یونایتد هم قرار داشته و گویا مسئولان بنفیکا پیشنهاد ۴۱ میلیون یورویی شیاطین قرمز برای این بازیکن را نپذیرفته اند. این بازیکن آینده دار تا ۲۰۲۱ با بنفیکا قرارداد دارد و گویا در قراردادش مبلغ ۶۰ میلیون یورو برای جدای اش تعیین شده، مبلغی که کمتر باشگاهی حاضر به پرداخت آن برای یک بازیکن نچندان مطرح می شود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد