وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: بازی سخت، اما جذابی مقابل آرسنال خواهیم داشت؛ با فرم ایده آل فاصله داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع تیم بایرن مونیخ از دیدار حساس تیمش مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا گفته است. 

 

دو تیم فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف هم بروند. این بازی روز چهارشنبه برگزار می شود. دو تیم در سال های اخیر بار ها در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند.

به نقل از گل، متس هوملس، مدافع تیم بایرن مونیخ در آستانه این بازی بر این باور است که تیمش در سطح خوبی نیست.

“همه چیز این فصل خوب بوده است. از آنچه این فصل به عنوان بازیکن انجام داده ام، خوشحالم و رضایت دارم. به عنوان تیم نیز رتبه خوبی در جدول رده بندی داریم. هرچند در زمین به اندازه ای که  انتظار می رفته است خوب نبودیم. این چیزی است که ما می دانیم و می توانیم به سرعت این روند را تغییر دهیم. برای تغییر آن نیز باید به سختی کار کنیم. ما در صدر جدول هستیم و 4 امتیاز با تیم دوم فاصله داریم پس خیلی هم بد کار نکرده ایم، هر چند از فرم ایده آل خودمان فاصله داریم.
 

او در مورد بازی با آرسنال گفت:

“بازی سخت، ولی جذابی خواهد بود. آرسنال تیمی است که فوتبال بازی می کند و به دنبال مالکیت توپ است. این بازی کاملا با بازی های ما در بوندس لیگا متفاوت است. آن ها تیمی نیستند که فقط دفاع کنند و دل به ضد حملات ببندند.
 

او در پاسخ به این سوال که آیا آرسنال بهترین ترکیب چند فصل اخیر را دارد، گفت:

“برای من مقایسه کردن سخت است. آن ها دورانی را داشته اند که تیم بسیار قدرتمندی بوده اند. فکر می کنم در بازه ای 7 یا 8 بازی متوالی را در لیگ بردند. مثل ما. ما نیز بازه های خوب و بدی را داشته ایم. نمی توان پیش بینی کرد دو تیم در چه فرمی به مصاف هم می روند.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 18:15

بایرن پیروزمیدان خواهد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد