وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یازده بازیکنی که بایرن می تواند برای جایگزینی فیلیپ لام از آنان بهره گیرد

در این یادداشت به بررسی محتمل ترین گزینه های بایرن مونیخ برای جایگزینی کاپیتان خود می پردازیم.  

اسطوره 33 ساله باشگاه بایرن مونیخ، فیلیپ لام، به طور رسمی بازنشستگی خود را در پایان فصل اعلام کرد.وی که پس از پس از پایان جام جهانی 2014 خداحافظی غیر منتظره ای با تیم ملی داشت این بار هم تصمیم گرفت خداحافظی زود هنگامی از دنیای فوتبال داشته باشد.خروج وی از بایرن مونیخ خلآ بزرگی را در دفاع این تیم ایجاد خواهد کرد. اما چه کسی وظیفه پر کردن این خلآ را بر عهده خواهد داشت.

بایرن هم اکنون یک گزینه داخلی به نام کیمیش را دارد که سبک بازی اش نزدیک به لام است ولی به احتمال زیاد وی را در جای دیگری از زمین ببینیم.

حال قصد داریم تا 11 بازیکن را که احتمال دارد جایگزین این اسطوره تمام نشدنی در سمت راست دفاع بایرن شوند بررسی کنیم.

1.یوشوا کیمیش

کیمیش یکی از احتمالات بدیهی جایگزینی فیلیپ لام است. وی دو فصل است که در بایرن توپ میزند. کارشناسان بازی وی را نزدیک به فیلیپ لام  می دانند . وی هم اکنون تنها 22 سال دارد. بهعلاوه آن که مانشافت را در پست دفاع راست در یورو2016 همراهی کرد. واضح است که او میتواند جایگزین بر حق لام باشد و به سطح موفقیت های او برسد.

2.بنجامین هنریکس

دیگر استعداد درخشان ژرمن ها از گزینه های محتمل برای خط دفاع بایرن است. وی که قادر به بازی در دفاع و خط میانی است به راحتی میتواند خود را با تیم تطبیق دهد. اما بنجامین تنها نوزده سال دارد و چندان محمتل بنظر نمیرسد که لورکوزن به یکی از بهترین استعداد های آلمان به این زودی اجازه خروج دهد.

3.سباستین رودی

این بازیکن که از تابستان آینده به بایرن میپیوندد ، یک دیگر از گزینه های محتمل باواریایی ها به حساب می آید.با اینکه تخصص او هافبک دفاعی است اما به طور مکرر در پست هافبک و دفاع راست به میدان رفته است.

تطبیق پذیری او نکته کلیدی در مورد اوست. اما با وجود بازیکنی مثل کیمیش بعید به نظر می رسد وی به گزینه اصلی این پست بدل شود.

4.متیو دارمیان

آنچه واضح است دارمیان به هیچ وجه گزینه مورد نظر ژوزه مورینیو در منچستر نبوده و او به دنبال چالش های جدید در تابستان پیش رو است.بر طبق گزارشات کارلوآنجلوتی به این بازیکن ایتالیایی از لحظه ورودش به بایرن علاقه مند بوده و این علاقه ممکن است به انتقالش به بایرن در تابستان منجر شود. لازم به ذکر است بایرن قبل از پیوستنش به منچستر وضعیت او را دنبال میکرد.

5.ژوائو کانسلو

این مدافع پرتغالی یکی از درخشان ترین استعداد های دنیا در پست دفاع راست است و با توجه به  برای والنسیا زمان خوبی است تا با فروش او در 22 سالگی پول خوبی به جیب بزند.

او سرعتی، تکنیکی و بلند قد است. پس بایرن می تواند بهترین گزینه برای او باشد. اما با وجود پیشنهاد های مکرر از لیگ جزیره او ممکن است برای دریافت حقوق بیشتر و حضور مکرر در زمین بدون رقابت با بازیکنی مثل کیمیش به آنجا رود. او به بارسلونا نیز لینک شده است.

6.هکتور بیرین

تقریبا تمام تیم های سطح اول اروپا به دنبال جذب این مدافع کناری آرسنال هستند. مدافع 21 ساله آرسنال احتمالا سریع ترین مدافع دنیاست و توانایی خارق العاده ای در دفاع دارد. اما وی به تازگی قرارداد خود را با توپچی ها تمدید کرده است و ارسنالی ها علاقه چندانی به فروش استعداد جوان خود ندارند. و خرید او هزینه سنگینی را در پی دارد. هزینه ای که بعید به نظر میرسد بایرن با وجود گزینه های موجود حاضر به پرداختش شوند.

7.ماریانو

ماریانو، دفاع کناری سویا یکی از بازیکنان تاثیر گذار این فصل  تیم خود بوده است ؛در حالی که اولین فصل حضورش را تجربه می کند. او هم بسیار سرعتی و تکنیکی است و هم گزینه خوبی برای سیستم بازی بایرن محسوب میشود.

با این حال در سی سالگی گزینه بلند مدتی برای بایرن به حساب نمی آید اما میتواند در چند سال آینده راست بایرن را تضمین کند تا بایرن به پرورش استعداد های خود در این پست بپردازد.

8.نلسون سمدو

نسلون سمدو بار ها در طول این فصل به تیم منچستر یونایند لینک شده اما دفاع 23 ساله و سرعتی بنفیکا هنوز هیچ قرارداد رسمی را امضا نکرده در نتیجه این شانس برای غول های باواریا وجود دارد تا مانند رناتو سانچز او را را از چنگ تیم های جزیره خارج کنند، اگر چه این اتفاق هزینه بردار خواهد بود.

9.ماریو فرناندز

ماریو فرناندز دوران فوتبالی خود را از سال 2012 تا به امروز در لیگ روسیه و تیم زسکا مسکو سپری کرده و به سه عنوان قهرمانی با این تیم رسیده است. اکنون وی در 26 سالگی  به بازیکنی با تجربه تبدیل شده و بار ها پتانسیلخود را در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشته و توانایی آن را دارد تا به ستاره ای واقعی در تیمی بزرگ بدل شود و زمان آن رسیده تا تیمی او را جذب کند. در این بین بایرن میتواند بهترین گزینه برای چنین انتقالی باشد.

10.فلیکس پاسلاک

فلیکس پاسلاک 18 ساله احتمالا کمی برای بازی در بایرن جوان است. اما او یکی از بازیکنان نسل طلایی و جوان دورتموند است. و بعید است زرد های فستفالن به این سادگی ها اجازه خروج به ستاره جوان آلمان دهند. با این حال در قبال بایرن هر اتفاقی امکان پذیر است.

11.السید هیساج

یکی از بزرگ ترین اکتشافات تیم ناپولی تحت سرمربی گری ساری، السید هالسیچ 22 ساله است که نمونه بارز یک دفاع راست مدرن است. قدرت مند، سریع، توانا در کار با توپ و کنترل ناپذیری در ارسال از کناره ها این ملی پوش آلبانیایی را به گزینه ای بی نقص برای بازی در بایرن و بوندسلیگا بدل کرده است. اما انتقال او به بایرن محمتل نیست چرا که سران ناپولی علاقه ای به فروش وی ندارند و گفته اند که او جایی نمیرود.

 

به قلم Aaron west از وبسایت foxsports

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 12:57

به نظر من گرینه های 1و3و5 گرینه های خوبی میتوانند باشند

پیمان کیانی جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 14:26

ما به کیمیش به عنوان جانشین ژابی آلونسو در فصل آینده نیاز داریم
ولی در ده گزینه باقی مونده ببرین ، کانسلو و سمدو گزینه های خیلی خوبی میتونن باشن هر سه جوان و آینده دارن و استعدادهای تاپ تو این پست هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد