وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: بایرن مونیخ از رئال مادرید قوی تر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اوتمار هیتسفلد در مصاحبه ای ضمن تمجدید از خریدهای بایرن مونیخ، پیشرفت این باشگاه را ستود. 

 

اوتمار هیتسفلد می گوید اگر بایرن مونیخ برای خرید رناتو سانچز اقدام نمی کرد باید در آینده برای او پول بیشتری پرداخت می کرد. هیتسفلد در مصاحبه با وبسایت Merkur آلمان درباره جذب رناتو سانچز و امضا قرارداد دائمی با کینگزلی کومان گفت:

با دائمی کردن قرارداد کومان موافقم. او بازی های خوبی انجام داده و زمانی که او آماده باشد نقشش را به خوبی ایفا می کند. من نظر مثبتی در این باره دارم همانند انتقال کاستا و سانچز.


بایرن مونیخ برای سانچز پول زیادی پرداخت کرد چون می دانست در ۱ یا ۲ سال آتی اگر او پیشرفت کند قیمتش دو برابر خواهد شد. من به این قناعت رسیده ام که او در کلاس بالایی می تواند بازی کند. در مورد بعضی از بازیکنان جوان باید صبور باشید. در مورد سانچز صبر بسیار مهم است، او باید یاد بگیرد که در بایرن مونیخ همیشه با سخت ترین استانداردها به او امتیاز داده می شود. در بایرن مونیخ شما باید پوست کلفت باشید. بازیکنان جوان باید یاد بگیرند که بازیکن بایرن بودن به چه معناست.

جذب سباستین رودی و نیکلاس زوله:


جذب ۲ بازیکن ملی پوش آلمانی، این اتفاق همیشه می تواند خوب باشد. رودی قدرت یادگیری خوبی برای بازی در پست های مختلف و بازی خوانی دارد. زوله یک سرمایه گذاری برای آینده است و خریدی هوشمندانه بود.

قرض دادن بادشتوبر:


انتقال قرضی به شالکه برای او بسیار مهم بود چون بادشتوبر به بازی کردن نیاز داشت. او باید سالم باقی بماند. هنگامی که او در شالکه تبدیل به یک بازیکن اصلی شد می تواند به بایرن مونیخ برگردد.

آیا در مورد مولر نگران هستید؟


نه. او یک اراده باونکردنی دارد و به لحاظ روانی بسیار قوی است. توماس بدون شک در این باره فکر کرده است و این افکار او را تشنه تر کرده اند. بدون شک همه شرایط بر وفق مراد او نیست. از دید من، او در نیم فصل اول خوب بازی کرد. خیلی خوب نبود اما می توان گفت خوب بود. او همچنین نگران پیدا کردن جایگاه خود در ترکیب تیم است. من او را بیشتر به عنوان یک بازیکن مرکزی می بینیم، در سمت راست و پشت مهاجم او ثابت کرده است که می تواند برای حریفان دردسر ساز باشد. او در هر ثانیه بازیکنان حریف را به خود مشغول می کند. او فضاهایی می بیند که کس دیگری کشف نکرده است. مولر یکی از شانس های اصلی دریافت بازوبند کاپیتانی بایرن مونیخ است. او پایه و اساس تیم است، او شناسه تیم برای هم تیمی ها و هواداران است و مطابق انتظارات عمل کرده است.

درباره فیلیپ لام و احتمال خداحافظی اش از فوتبال در پایان فصل:


من همیشه به بازیکنانم گفته ام که تا جای ممکن بازی کنند. این دوره زیباترین اوقات زندگی است. مربی یا مدیر بودن در فوتبال بسیار اعصاب خورد کن است. فوتبالیست بودن زیباترین شغل در جهان است. لام کاپیتان بایرن مونیخ است و باید تا آخرین لحظه طعم آن را بچشد. او هنوز جوهره این را دارد که حرفه اش را قدرتمندانه ادامه دهد.
فیلیپ به عنوان یک بازیکن همیشه مورد اطمینان بوده، او به عنوان یک رهبر شناخته شده و با مروری کوتاه بر حرفه اش می توان گفت که او عالی بوده است. با تجربیاتی که او به عنوان یک بازیکن جمع کرده است، می توان پیش بینی کرد که او در کارهای مدیریتی هم موفق خواهد بود.

بازی مقابل آرسنال:


آرسنال در یک روز خوب قادر به شکست دادن هر تیمی است. برای بایرن مونیخ بازی کردن بازی برگشت در لندن یک امتیاز محسوب نمی شود. این وضعیت شرایط را سخت تر کرده است. بایرن مونیخ هنوز قوی تر است، آن ها شانس بالاتری برای کسب برد دارند و در کنار بارسلونا و رئال مادرید شانس های اصلی قهرمانی هستند.

فصل گذشته گفتید بایرن مونیخ قوی ترین ترکیب را در اختیار دارد، حتی قوی تر از رئال مادرید. آیا هنوز به این باور دارید؟


بله، چیزی تغییر نکرده است. پیشرفتی که بایرن مونیخ داشته باورنکردنی است.

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 20:00

زنده باد بایرن

hosein002 جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 23:58

نمیدونم چرا انقدراز ریال متنفرم
بارسارو به ریال ترجیح میدم
شمام اینجوری هستید؟:-)

MEHDI ZAHERI شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 11:33


no
hosein002

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد