وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سفیران جدید بایرن مونیخ؛ البر، حمیدزیچ و لیزارازو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سه بازیکن محبوب در شهر مونیخ به زودی به عنوان سفیر در باشگاه بایرن مونیخ مشغول به کار می شوند. 

 

به گزارش Bild، جیوانی البر، حسن صالیحمیدزیچ و بیسنته لیزارازو به نمایندگی از باشگاه بایرن در تمام نقاط جهان نقش سفیر این باشگاه بزرگ آلمانی را ایفا خواهند کرد و در کنار پاول برایتنر که به اخیرا به ایران هم سفر کرده بود، مشغول به کار می شوند. آندریاس یونگ مدیر بخش اسپانسرینگ بایرن مونیخ در این باره گفت:

” این سه بازیکن در بین هواداران ما بسیار محبوب هستند. آن ها در کنار یکدیگر بودند و لیگ قهرمانان را در سال 2001 فتح کردند. آن ها کاملا می توانند ارزش های بایرن مونیخ را به تمام جهان نشان دهند و فرهنگ باشگاه را به سایر نقاط جهان انتقال دهند.
 “

گفتنی است باشگاه بزرگ بایرن هم اکنون در شهر های شانگهای و نیویورک دفتر رسمی دارد و بعد از سفر تجاری به شیکاگو و نیویورک در تابستان 2016، قصد دارد در سال 2017 یک سفر تجاری به آسیای شرقی و کشور سنگاپور داشته باشد.

قابل ذکر است، سران بایرن مونیخ این پست(سفیر باشگاه) را به الیور کان و میشائیل بالاک هم پیشنهاد داده بودند اما این دو چهره سرشناس فوتبال آلمان بخاطر مشغله های کنونی خود این پیشنهاد را قبول نکردند. بالاک و کان هم اکنون به عنوان کارشناس فوتبالی در کانال های تلویزیونی مشغول به کار هستند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 09:50

Ariya1900 چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 13:29

به به سه تا از بایرنی های دوست داشتنی نسل گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد