وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: فکر نمی‌کنم روزی مربی شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان تیم ملی آلمان اذعان کرد قصد ندارد به عرصه مربیگری وارد شود.  

مانوئل نویر که روز گذشته به عنوان دروازه‌بان تیم منتخب فیفا در سال 2016 انتخاب شد، در مصاحبه‌ای به برنامه‌های احتمالی‌اش پس از کنار گذاشتن فوتبال اشاره کرد.

به گزارش Goal، این سنگربان سی ساله آلمانی گفت:

“فکر نمی‌کنم بعد از آویختن کفش‌هایم روزی مربی شوم اما قطعا با ورزش در ارتباط خواهم ماند البته به روش‌های دیگر. اتفاقات ریادی می‌تواند رخ دهد. من قابلیت‌های متعددی را در خودم پرورش داده و تا امروز از سوی چند کارگردان تحسین شده و پیشنهاداتی دریافت کرده‌‌ام.
 

او که برای تبلیغات کمپانی کوکا کولا فعالیت می‌کند، راجع به عوامل موفقیتش در فوتبال نیز اذعان کرد:

“من همواره از انگیزه بالایی برخوردارم؛ آدمی هستم که برای هر گلی که وارد دروازه‌ام می‌شود ناراحت می‌شوم و برای هر بازی که با شکست به پایان ببریم احساس مسئولیت می‌کنم و خودم را زیر سوال می‌برم. این ولع به ورزش که هر روز صبح بهانه بیدار شدنم است مهم ترین نقش را در موفقیتم ایفا می‌کند.
 

گفتنی است نویر نه تنها همراه با بایرن مونیخ در فصل جاری بوندس لیگا صدرنشین است، بلکه افتخارات بسیاری نیز با تیم ملی آلمان که از سال 2009  در آن عضویت داشته و اینک سال‌هاست پیراهن شماره یک آن را بر تن می‌کند به دست آورده است که مهم‌ترین آنها قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد