وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اذعان فن بومل به علت جدایی‌اش از بایرن: هر چه از دهنم در آمد به فن خال گفتم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سابق بایرن به بیان علت جدایی‌اش از این تیم پرداخت. 

 

مارک فن بومل برای نخستین بار به علت جدایی‌اش از بایرن مونیخ در تابستان 2011 اشاره کرد.

به گزارش abendzeitung.de، این بازیکن 39 ساله هلندی در مصاحبه با Fox Sports گفت:

“ یک بار  دعوای شدیدی با لوییز فن خال درگرفت و من به دفاع تمام قد از هم‌تیمی‌هایم برخاستم. کلا هر بار او بدون دلیل به کسی حمله می‌کرد من نظرم را صراحتا بیان می‌کردم تا اینکه زمستان 2010 این اختلاف نظر به اوج رسید و درگیری لفظی خیلی بدی پیدا کردیم و هر چه از دهنم در آمد به او گفتم، حرف‌هایی که واقعا شایسته نبود. سپس با عذاب وجدان و چشمانی اشکبار از رختکن بیرون آمدم در حالی که می‌دانستم دوران حضورم در بایرن به سر آمده است. مقصر جدایی‌ام فن خال نبود، خودم بودم.
 

گفتنی است فن بومل که سال 2006 از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوسته بود، دو بار با این تیم آلمانی قهرمانی توأمان بوندس لیگا و جام حذفی را مال خود کرد و سال 2010 هم با این تیم به فینال چمپیونزلیگ رسید که مقابل اینترمیلان برگزار شد. او پس از یک فصل حضور در میلان بالاخره سال 2013 با پیراهن آیندهوون از دنیال فوتبال کناره‌گیری کرد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI جمعه 17 دی 1395 ساعت 09:58

رضا المانی جمعه 17 دی 1395 ساعت 12:54

یادش بخیر دم فن خال گرم حداقل تو دورانش برد های بزرگ و روزای بی نظیری داشتیم و بازیکنایی مث مولر رو به فوتبال المان معرفی کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد