وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رانگنیک: سبک بازی خود را در مونیخ تغییر نخواهیم داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رالف رانگنیک مدیر ورزشی لایپزیگ از بازی بزرگ هفته می گوید. 

 

به گزارش Sport1 رالف رانگنیک مدیر ورزشی لایپزیگ در مورد بازی حساس هفته اخر بوندسلیگا برابر بایرن مونیخ صحبت کرد او در مورد نحوه بازی تیم خود در مونیخ گفت:

” ما نمی توانیم نحوه بازی خود را تغییر دهیم، ما خود را برای هر دیدار اماده می کنیم. راه ما در این دیدار شکار توپها و تسخیر توپ از وسط زمین قرار دارد. اگر می خواهیم در مونیخ امتیاز بگیریم ما باید واقعا جنگنده باشیم. این دیدار 3 روز قبل از کریسمس برگزار می شود و در اروپا یک بازی برجسته محسوب می گردد، ما می توانیم برنده باشیم حتی اگر بازی را واگذار کنیم.
 “

رانگنیک در مورد اولی هوینس ادامه می دهد:

” البته که او برای لیگ خوب است. من معتقدم اولی هوینس مظهر بایرن مونیخ است و کسی همانند او نیست، او نیز مانند هر انسان دیگری در طول زمان تغییر کرده است، من نمی توانم تصور کنم او 4 سال پیش دشمن رقبا بوده باشد و فکر می کنم در حال حاضر می شود با او چیزهای جدیدی انجام داد.
 “

رانگنیک با تمجید از میشاییل رشکه مسئول نقل و انتقالات بایرن می گوید:

” من فکر می کنم تعهد او در قرارداد جاشوا کیمیش به اشتراک گذاشته شد، همه چیز توسط او به درستی انجام گرفت.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد