وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ کدام رقیب را می پسندید؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرعه کشی مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا ساعت 14:30 دقیقه به وقت ایران برگزار می شود تا 16 تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را بشناسند. 

 

بایرن پس از 5 سال این بار در گلدان تیم های دوم قرار می گیرد و البته شرایط تیم های صعود کننده به گونه ایست که دوم شدن تفاوت چندانی با اول شدن برای بایرن نخواهد داشت.

آرسنال، ناپولی،بارسلونا، موناکو، لستر سیتی و یوونتوس رقبای احتمالی بایرن هستند که می خواهیم نگاهی بیندازیم به پیشینه ی باواریایی ها با رقبای احتمالی اش:

 

*آرسنال و یوونتوس، حذف شده ی همیشگی

آرسنالی ها با خرید های خوب در فصول اخیر سرانجام موفق شدند تا به عنوان تیم اول، با کنار زدن پاری سن ژرمن ثروتمند پای به دور یک هشتم بگذارند. تیم ونگر در لیگ انگلیس هم شرایط خوبی دارد و پس از چلسی در رده ی دوم می باشد. خط حمله ی تیم لندنی 18 گل در دور مقدماتی به ثمر رساند که پس از دورتموند و بارسلونا برترین آمار می باشد. اما آرسنال در سه دوره ای که برابر بایرن(همگی در مرحله ی ی هشتم) در ادوار حذفی به میدان رفته است همواره مغلوب و حذف شده است. نخستین بار در فصل 2004-5 بایرن با برد 3-1 در دیدار نخست با وجود شکست 1-0 در دور برگشت راهی دور بعد شد. در فصل منتهی به سه گانه بایرن برد 3-1 در خانه ی آرسنال به دست آورد تا پیروزی 2-0 توپچی ها در دیدار برگشت بی اثر باشد. در آخرین مصاف این دو تیم در دور حذفی نیز بایرن با برد 2-0 در انگلیس و تساوی 1-1 در مونیخ راهی دور بعد شد. در 4 مصاف دیگر دو تیم در دور گروهی هم بایرن 2 برد یک تساوی و یک شکست برابر آرسنال بدست آورد.

یوونتوس تیم تقویت شده ی ایتالیایی هم با وجود آمار قابل توجه در مصاف های گروهی، در ادوار حذفی برابر بایرن بازنده بوده است. یووه در کنار اتلتیکو بهترین خط دفاعی را در بین تیم های صعود کرده دارد. در فصل منتهی به سه گانه بایرن در یک چهارم نهایی هر دو بازی را 2-0 از یووه برد و صعود کرد. در فصل گذشته هم بایرن در مرحله ی یک هشتم پس از تساوی 2-2 در تورین، در مونیخ در وقت های اضافه 4-2 پیروز و راهی دور بعد شد. آمار در بازی های گروهی کمی متفاوت تر است. بایرن در نخستین مصافش با گورخرها در فصل 2004-5 هر دو بازی را 1-0 بازنده شد.در فصل 2005-6 هم تیم های میزبان موفق شدند در مصاف ها 2-1 پیروز شوند.در فصل 2009-10 بایرن با وجود تساوی 0-0 در مونیخ، در دیدار برگشت با برد 4-1 توانست جواز صعود به دور حذفی را کسب نماید.

 

*ناپولی با گذشته ای درخشان برابر بایرن

اگرچه ناپولی با فروش هیگواین در این فصل سری آ نتوانسته خود را در بین سه تیم بالای جدولی قرار دهد اما در لیگ قهرمانان با توجه به گروهی نه چندان قوی با کنار زدن بنفیکا به عنوان سر گروه به یک هشتم رسیده است. ناپولی در بین تیم های سرگروه پس از دورتموند با 8 گل خورده ضعیفترین خط دفاع را دارد. این تیم پیش تر یک بار در مراحل حذفی با بایرن دیدار کرده است که به نیمه نهایی لیگ اروپای فصل 1988-9 باز می گردد که تیم ایتالیایی در دور رفت که میزبان بود با 2 گل پیروز شد و با کسب تساوی 2-2 در آلمان به فینال رسید ونهایتا قهرمان شد. این دو تیم یک بار هم در دور گورهی فصل 2011-12 با هم دیدار کردند که بازی در ایتالیا 1-1 و در مونیخ 3-2 به سود بایرن به اتمام رسید.

 

*بارسلونا و آماری متعادل برابر بایرن

تیم کاتالانی اگرچه در مصاف های قبلی رکوردی متعادل برابر بایرن دارد، اما به صرف این آمار نمی توان بارسلونای فعلی را رقیب مناسبی دانست! این تیم با خط حمله ی آتشینش مسلما آخرین گزینه برای هر تیم دیگری می باشد و بایرن هم از این قاعده مستثنی نیست. بارسا پس از دورتموند بهترین خط حمله و پس از یوونتوس و اتلتیکو بهترین خط دفاع را در بین تیم های سر گروه دارد. بایرن و بارسا تا کنون 4 بار در مراحل حذفی برابر هم صف آرایی نموده اند که سهم هر تیم دو بار صعود بوده است. نخستین بار در نیمه نهایی لیگ اروپای فصل 1995-6 بایرن پس از کسب تساوی 2-2 در مونیخ با برد 2-1 در اسپانیا پیروز و راهی فینال ونهایتا قهرمان شد. سپس دو تیم در یک چهارم نهایی فصل 2008-9 برابر هم به میدان رفتند که بارسا با برد 4-0 در نیوکمپ عملا بایرن را حذف کرد. بازی برگشت هم 1-1 مساوی شد.مصاف بعدی به نیمه نهایی فصل منجر به سه گانه باز می گردد که بایرن هر دو بازی را قاطعانه و با نتایج 4-0 در مونیخ و 3-0 در اسپانیا برد و فینالیست شد. در آخرین مصاف هم در نیمه نهایی دو فصل قبل پیروزی 3-0 بارسا در نیوکمپ با برد 3-2 بایرن در آلیانز همراه شد ولی تیم اسپانیایی به فینال رفت و نهایتا قهرمان شد. این دو تیم دو بار هم در دور گروهی فصل 1998-99 برابر هم به میدان رفتند که بایرن هر دو بازی را 1-0 و 2-1 برد.

 

*موناکو و لسترسیتی رقبایی ناشناخته

دو تیم فرانسوی و انگلیسی در صورت برخورد با بایرن، برای نخستین بار تجربه ی رویارویی با باواریایی ها را بدست می آورند. با توجه به وضعیت این دو تیم در این فصل، موناکو و لستر قرعه ای کاملا مناسب به حساب می آیند . لستر در کنار اتلتیکو ضعیف ترین خط حمله را در بین تیم های سرگروه دارد و پس از این دو تیم هم موناکو با 9 گل زده قرار دارد.

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
رئالی یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 23:35 http://http://bayern.blogsky.com/

بایرنننننننننن سوراخه

رئالی یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 23:37 http://http://bayern.blogsky.com/

فقد کریسسسسسسسسسسسسسس به امید دوباره تخقیر بایرن با گل های راموس و رونالدو در آالیانز آرناااااااااااا

خدایی خیلی حال میکنم نویر گل میخوره خیلی عصبی میشه

گل خوردن گریهههههه نداره

محمد یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 23:42

امیدوارم به ناپولی بخوریم وبعد هم به این رئال آقایون وزیر پا لهش کنیم تانشون بدیم چه تیم قدرتمندی هستیم واون باخت فقط یک اتفاق کوچک بود

پارسا مونیخ یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 23:43 http://g

از لینک پایین نظرت معلومه بایرنی هستی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

باقر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 06:42

موناکو

Prs دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 07:52

ی قرعه متعادل ک ن خیلی سخت باشه ن خیلی اسون اگه به یه حریف اسون بخوریم راحت میبریمش و هیچوقت مشکلات تیم معلوم نمیشه ب نظرم ارسنال از همه بهتره

ارشیا دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 08:53

١٠٠٪‏ بارسا !!!! خیلى خوشحال میشم خییییلللىىىى

MEHDI ZAHERI دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 11:00


inja jae rearyha nist

کیانوش دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 11:02

سلام:
به نظرم به هر قرعه ای بخوریم سخت چه بارسا ویوو و ارسنال چه موناکو ولستر ولی دوست دارم به لستر و موناکو بخوره نه بخاطر اینکه بایرنیم دوست دارم بازی جدیدی تجربه کنیم فکر نکنید اینها حریفهای ساده ایند

محمد مشهد دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 12:28

لستر همین چند روز پیش منچستر سیتی رو در هم کوبید لستر تیم خطرناکی هس ضد حمله های خطرناکی میزنن البته تیم های گواردیولا اصلا دفاع خوبی ندارن پپ فقط به حمله کردن فکر میکنه از اونورم گل بارون میشه ولی کارلتو به دفاع هم خیلی اهمیت میده امیدوارم کومان و بواتنگ زود برگردن که فک کنم بواتنگ به تمرینات برگشته امسال سال بایرن چون خدارو شکر مصدوم نداریم ولی زمان پپ همش مصدوم مصدوم مصدوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد