وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: دیدن اینکه جوانان چشم‌اندازی برای آینده ندارند ناراحتم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به بیان برخی از خاطراتش از دوران زندان پرداخت. 

 

اولی هوینس از اوایل سال 2016  آزادی اش از زندان را جشن گرفته است و در مصاحبه با Bild به تجربه‌اش از این دوران اشاره کرد.

به گزارش abendzeitung.de، رئیس 64 ساله بایرن مونیخ که در انتخاباتی که در مجمع سالانه اخیر این باشگاه برگزار شد یک بار دیگر به این جایگاه منصوب گردیده است، در این باره به Bild Zeitung گفت:

“این اتفاق آسودگی خاطر زیادی برایم به ارمغان آورد؛ خیلی خوشحال شدم نه فقط به خاطر نتیجه این انتخابات بلکه استقبال گرمی که از مردم و همکاران دیدم و دوباره در جمع خانواده بایرن به گرمی پذیرفته شدم واقعا متأثرم کرد.
 

او در مورد مسئولیت‌هایش اذعان کرد:

“مهم این است که در مقام ریاست باشگاه منافع و مصالح هواداران را مد نظر قرار دهم. هر نامه‌ای که از سویشان دریافت می‌کنم را می‌خوانم و بعد از هر بار گفتگو با آنها این احساس به من منتقل می‌شود که در حوزه مسئولیتم همه کارها را درست انجام داده‌ام. آنها در طول دوران دشوار زندان هم حمایتشان را لحظه‌ای قطع نکردند.یعنی از همه حدود پنج هزار و پانصد نامه‌ای که دریافت کردم، شاید فقط پنج مورد بد بودند. خودم اما هیچ نامه و یادداشتی ننوشتم بلکه بیشتر روی تختم دراز می‌کشیدم و به فکر فرو می‌رفتم یا کتابی می‌خواندم از جمله زندگی نامه استیو جابز.
 

هوینس که 13 مارس 2014 به جرم فرار مالیاتی به سه سال و نیم حبس محکوم شده بود اما اوایل سال جاری میلادی ادامه زمان محکومیتش تعلیق و از زندان آزاد شد، افزود:

“مراوده با سایر زندانیان به ویژه اینکه می‌دیدم بسیاری از جوانان هیچ چشم‌اندازی برای آینده‌شان نداشتند مرا بیش از پیش حساس و شکننده کرد. من موقعی که به سن آنها بودم هدفمند زندگی می‌کردم و خانواده تشکیل داده بودم. زندان فرصتی بود تا فارغ از بسیاری دغدغه‌های روزمره که حواسمان را از زندگی کردن پرت می‌کنند با خودم خلوت کنم. روزها و شب‌ها به معنای زندگی فکر کردم و به این که چطور می‌توانم زندگی را مفیدتر بگذرانم. زندگی مفید یعنی کمک کردن به دیگران. روزی که آزاد می‌شدم یکی از زندانیان به من گفت: شما اولین زندانی خواهید بود که بین زندانیان هم یک "باشگاه هواداران" دارد. این جمله خیلی تحسین‌آمیز بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد