وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جروم بواتنگ: آنچلوتی در جریان بازی ها آرام تر از گواردیولا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع بایرن مونیخ در مورد تفاوت های پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی صحبت کرده است.  

ژروم بواتنگ سال 2011 به تیم فوتبال بایرن مونیخ پیوست و از آن زمان تاکنون بازی های درخشانی در این تیم انجام داده است. او در مورد تفاوت مربیان این تیم در دوران مختلف حضورش صحبت کرده است.

به نقل از FFT، بواتنگ بر این باور است که کارلو آنچلوتی از پپ گواردیولا آرام تر است. او در مورد فلسفه جدید بازی این تیم هم نکاتی گفته است.

“این کاملا جزوی از زندگی است که وقتی مربی جدید به تیم می آید شرایط دقیقا به مانند ابتدای کار نیست. کمی زمان برای این کار لازم است. هواداران بایرن می خواهند ببینند که ما پیروز می شویم، عالی بازی می کنیم، گل می زنیم و گلی هم دریافت نمی کنیم.
 

“آنچلوتی کمی مسن تر از گواردیولا  است و در جریان بازی ها  آرام تر است. شاید او آرامش بیشتری هم دارد. از لحاظ تاکتیکی فکر نمی کنم احتیاج باشد در همه بازی ها به شدت پرس انجام دهیم. این به این معنی است که ما به دنبال ایجاد فضا  هستیم و می توانیم با این تاکتیک از ضد حملات هم استفاده کنیم. این یک تغییر بزرگ بر فلسفه تیم ما است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد