وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جان: خروج از بایرن تصمیم درستی بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امره جان حس می کند که خروجش از بایرن مونیخ در سال 2013 تصمیم درستی بوده است. 

 

هافبک لیورپول اصلا از تصمیم خود مبنی بر ترک بایرن مونیخ و پیوستن به بایر لورکوزن در سال 2013 پیشمان نیست. وی در تیم های پایه و جوانان بایرن بازی کرده است و به عنوان یکی از استعداد های برتر بایرن شناخته می شد.

به نقل از FourFourTwo، ملی پوش آلمانی لیورپول در مورد تصمیمش گفت:

” من خیلی واقع گرا بودم. در آن زمان، مهم ترین چیز برای من این بود که بتوانم بازی کنم. در آن زمان حس می کردم که به اندازه کافی به من زمان بازی نمی رسد، بنابراین به بایر لورکوزن رفتم. فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم چون در آن جا خیلی بیشتر توانستم بازی کنم. بعد از آن پیشنهادی از سوی لیورپول آمد.
 “

این هافبک 22 ساله در طول دو فصل و نیمی که در لیورپول حضور دارد، موفق شده است که 100 بار برای این تیم انگلیسی در تمام رقابت ها به میدان برود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد