وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جنجال حضور متس هوملس در رختکن بروسیا دورتموند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هوملس قبل از آغاز درکلاسیکر و پس از پایان آن به رختکن تیم سابقش رفته است. 

 

بروسیا دورتموند شب گذشته (شنبه) موفق شد تا در ورزشگاه خانگی‌اش، سیگنال ایدونا پارک، بایرن مونیخ را شکست دهد. درکلاسیکر همواره پرحاشیه بوده و این بار بازگشت هوملس به باشگاه سابق جنجال ساز شد.

به گزارش نشریه بیلد آلمان، متس هوملس پیش از شروع بازی به رختکن بروسیا دورتموند رفت تا خوش و بشی با هم‌بازی‌های سابقش داشته باشد. این موضوع انتقاد لوتار ماتئوس را به همراه داشته است. ماتئوس پیرامون این موضوع گفته است:

“بعد از بازی شما می‌توانید این کار را انجام دهید، نه قبل از بازی. در آن زمان تمرکزتان باید روی بازی باشد، نه دوستی‌های قدیمی.
 

متس هوملس در واکنش به صحبت‌های ماتئوس گفته است که به انتقادات اهمیتی نمی‌دهد. همچنین هریبرت بروخهاگن، مدیر سابق اینتراخت فرانکفورت در دفاع از هوملس برآمده است:

“این یک اتفاق طبیعی است. یک ساعت و نیم به بازی مانده و شما می‌توانید اینکار را انجام دهید، چرا که برای سال‌ها در این تیم بازی می‌کردید.
 

در آن سو خبرنگار نشریه روهرناخریشتن در توییترش خبر از حضور دوباره متس هوملس پس از پایان بازی در رختکن زرد و مشکی‌ها داده. او گفته بازیکنان دورتموند در ابتدا متلک‌ و کنایه‌هایی برای باخت به هوملس زده‌اند اما پس از آن خوش و بش‌های دوستانه را از سر گرفته‌اند.

هواداران دورتموند نیز در طول بازی با هر بار پا به توپ شدن هوملس، اعتراضشان به او را با سوت‌های ممتد نشان دادند. همانطور که پیش‌تر مورد خشم دورتموندی‌ها قرار گرفته بود.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
reali_kroos یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 22:04

اشکال نداره
آنجلوتی اوایل مربیگریش توو رئال هم نتیجه نگرفته بود..تازه بایرن که چندان بد هم بازی نکرد
ما همون فصل چمپیونزلیگ بردیم
آنجلوتی محشره
یه جنتلمن که کلاس مربیگری فوق العاده ای داره
اون دوستانی که دارن بوندسلیگا رو با پارسال مقایسه میکنن در اشتباهن
این دورتموند تقویت شده
یه مهمون ناخونده هم که پیدا شده امسال
لیگ امسال سخت تر از سه سال پیشه
وقتی سر زن معرکه ای مثل لواندوفسکی رو داری دلیلی نداره سانتر نکنی
همونطوری که توو رئال هم رونالدو و بیل و بنزما گلهای زیادی با هد زدن

محمد دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 00:53

لیگ امسال باپارسال بسیارفرق میکنه واین که میتونم بگم جذاب ترین لیگ اروپا امسال بوندسلیگا است من به شما بایرنیهای عزیز وعده یک سه گانه دلچسب با کارلتو میدم پس به امید له کردن تمام رقبا باید صبر کرد واز تیم محبوبمان حمایت کنیم

MEHDI ZAHERI دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 12:04

محمد دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 13:28

تو سه فصل پیش تو این مقطع همه رو 3 تا 4 تا می زدیم ولی تو مقطع پایانی قافیه رو می باختیم. دلیلی نداره که تیم الان تو اوج باشه وقتی که لازم باشه خود کارلو می دونه چیکار باید بکنه. فقط تا نیم فصل به اندازه کافی باید امتیاز داشته باشیم تا در نیم فصل دوم بتونیم قهرمان بوندسلیگا بشم. من به این تیم خیلی امید دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد