وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: بحرانی دربایرن وجودندارد؛پس ازناکامی در3بازی اخیرهمه چیزخوب پیش می رود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها در رابطه با بازی فردا شب برابر آیندهوون صحبت کرده است. 

 

فردا شب بایرن مونیخ در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آرنا به مصاف آیندهوون قهرمان لیگ هلند خواهد رفت.

کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آیندهوون حاضر شد و درباره شرایط تیمش گفت:

“بازیکنانمان به این پی برده اند که نگرششان در بازی ها قبلی درست نبوده  اما نباید آنها را سرزنش و مجازات کرد چرا که در سطح بالایی قرار دارند و باهوش هستند. من به بازیکنانم ایمان و اعتقاد کامل دارم اگرچه گهگاه من را عصبانی می کنند. باید عملکردمان را بهبود بخشیم. آیندهوون نیز تیمی منظم و با سازماندهی بالاست.
 

سرمربی ایتالیایی بایرن درمورد برخی از انتقادات  نسبت به نبردن در 3 بازی اخیر تیمش، اضافه کرد:

“بحرانی در بایرن وجود ندارد، برای زدن این نوع حرفها خیلی زود است. همیشه شرایط سختی در طول فصل اتفاق می افتد. این اتفاقات می تواند در اوکتبر یا ژانویه رخ دهد. اما من اطمینان دارم که همه چیز پس از آن 3 بازی خوب پیش می رود.
 

آنچلوتی درباره بازیکنانش نیز افزود:

“بازیکنان تمرین بسیار خوبی امروز داشتند. ریبری در این بازی غایب خواهد اما روبن شرایط بازی را داراست. حضور ویدال نیز مبهم است. ترکیب اصلی را هنوز مشخص نکرده ام و فردا درباره آن تصمیم گیری می کنم.  قطعا فکر و نگرشمان را نسبت به این بازی تغییر خواهیم داد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
لوا چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 15:00

تو دیگه ساکت باش
بی عرضه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد