وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توصیه هامان به گرین: از بایرن برو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سالیان نه چندان دور بایرن مونیخ و مونیخ 1860 به جولیان گرین توصیه کرد بایرن را ترک کند.  

در پی عملکرد درخشانی که اخیرا جولیان گرین با پیراهن تیم ملی امریکا از خود به نمایش گذاشته، این روزها در بسیاری از میزگردهای ورزشی صحبت از او و نیمکت‌نشینی بی حاصلش در بایرن است.

به گزارش Abendzeitung.de، اگر چه کارلو آنچلوتی اخیرا اعلام کرده بود در آینده نزدیک قطعا گرین را بیشتر خواهیم دید، اما ظاهرا هیچ خبری نیست. در همین راستا ماتیاس هامان ،برادر دیتمار هامان، که در طول دوران عضویتش در بایرن مونیخ تنها یک بار آن هم سپتامبر سال 1988 در یک بازی حذفی مقابل هویزدورف که در شهر لوبک برگزار شد هشت دقیقه پایانی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد به این مهاجم 21 ساله توصیه کرد از بایرن برود. هامان که در حال حاضر به عنوان استعدادیاب اروپا برای یورگن کلینزمن ،سرمربی تیم ملی امریکا، فعالیت می‌کند به Bild Zeitung گفت:

“جولیان بهتر است باشگاهی پیدا کند که به او تضمین حضور در ترکیب را بدهند. او بازیکن شایسته‌ای است و می‌تواند در همان بوندس لیگا در تیمی بازی کند که قدرش را بدانند. حتی اگر در نهایت به تیمی دسته دومی هم برود از این وضعیت بهتر است و ضرر نمی‌کند. 

گفتنی است گرین که از 2009 تا کنون در بایرن عضویت دارد و قراردادش تا سال 2017 معتبر است، از ابتدای فصل جاری تا کنون تنها 24 دقیقه آن هم در یک دیدار از جام حذفی فرصت حضور در میدان برای باواریایی‌ها را پیدا کرده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد