وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیش بینی هوینس درباره آینده لام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس اسبق بایرن اطمینان داد لام بعد از خداحافظی از فوتبال در پست‌های مدیریتی به کار خود ادامه خواهد داد. 

 

فیلیپ لام چندی پیش اعلام کرد سال 2018 به دوران بازیگری‌اش در فوتبال خاتمه خواهد داد.

به گزارش abendzeitung.de، اولی هوینس که به احتمال قریب به یقین به زودی یکبار دیگر به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتخاب خواهد شد، راجع به آینده کاپیتان لام در این باشگاه اذعان کرد:

“من او را به طور خاص این دو سه سال اخیر مدام زیر نظر داشتم که چه می‌کند، چه چشم‌اندازی دارد و برای آینده‌اش چه زمینه‌چینی‌هایی کرده است. یادم می‌آید خودم به دلیل مصدومیت‌هایی مداوم در شرایطی ناچار به کناره‌گیری از فوتبال شدم که 27 سال بیشتر نداشتم. اما بلافاصله در بخش مدیریتی پیشنهاد کاری جدیدی دریافت کردم و به فعالیتم برای بایرن ادامه دادم. حالا حکایت لام شده؛ او البته مدت‌هاست که به این مهم فکر می‌کند و من حتی می‌دانم که او در اینباره نه فقط با من، بلکه با کارل هاینس رومنیگه هم گفتگوهایی داشته است. او به بخش مدیریتی منتقل خواهد شد اما چنانچه نخواهد صرفا یک پست فرمایشی داشته باشد بلکه تصمیم گیرنده هم باشد می‌بایست توانایی ورود به شبکه‌های ارتباطی را داشته باشد. این روزها در فوتبال مدرن ارتباطات حرف اول را می‌زند و یک باشگاه فوتبال امروزی از یک شبکه تشکیل شده که در آن باید قادر باشی چشم در چشم مدیران و رهبران مهم اقتصادی و سیاسی مذاکره و استدلال کنی. 

گفتنی است انتخابات بعدی ریاست باشگاه بایرن در ماه نوامبر برگزار خواهد شد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
hosein002 چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 20:41

نرووووووووووو囧

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد