وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سانچز: پیوستن به بایرن تصمیم آسانی بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رناتو سانچز، پدیده جوان و پرتغالی بایرن مونیخ اعتراف کرد تردیدی در پیوستن به بایرن در فصل نقل و انتقالات تابستانی نداشته است.   

 
رناتو سانچز قبل از شروع مسابقات یورو با 35 میلیون یورو به جمع باواریایی ها ملحق شد.

سانچز گفت: "زمانی که از علاقه بایرن به خودم مطلع شدم بسیار احساس خوبی داشتم. آنها تلاش بسیاری برای بستن قرارداد با من انجام دادند و من بلافاصله احساس کردم آنها روی من به عنوان یک بازیکن با کیفیت نظر دارند و این موضوع، عامل تاثیرگذاری در تصمیم من محسوب می شد". 

سانچز همچنین در رابطه با کار کردن زیر نظر آنچلوتی گفت: "او شخصیت بسیار آرامی دارد و مربی بسیار با تجربه ایست. کارلتو وقت زیادی را به بازیکنانش اختصاص داده و علاقمند به افزایش مهارت های فردی آنهاست. من در بایرن کار بازیکنان بسیار با کیفیتی نطیر ویدال، ژابی آلونسو و تیاگو بازی می کنم که می تواند نکات زیادی را به من آموزش دهد".
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد