وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان - اسلواکی؛ فرصتی برای انتقام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در یکی از سه بازی شب دوم مرحله ی حذفی یورو 2016، آلمان ها باید به مصاف تیم سوم گروه دوم بروند.   

یاران یواخیم لو که توانستند به لطف تفاضل گل برتر نسبت به لهستان در جایگاه نخست گروهشان قرار بگیرند، از ساعت 20:30 دقیقه به مصاف اسلواکی می روند که توانست به عنوان یکی از تیم های برتر سوم به مرحله ی حذفی راه یابد.

وضعیت دو تیم

تیم ملی آلمان که نتوانت آن چنان که باید در بازی های دور مقدماتی به عنوان تیمی مدعی حاضر شود، بسبب برد 2-0 در برابر اوکراین در نخستین دیدارش سرگروهی گروهش را به دست آورد. المان در برابر لهستان-تنها تیم قدرتمند گروه- نمایش جالبی نداشت تا نگرانی ها در مورد کیفیت تیم همچنان باقی بماند. هر چند در برابر ایرلند شمالی، یوآخیم لو با چند تغییر در ترکیبش توانست نمایشی در خور نام قهرمان دنیا داشته باشد؛ تغییراتی که به احتمال فراوان در بازی امشب نیز پابرجا خواهد ماند.

در سوی دیگر اسلواک ها به عنوان بهترین تیم سوم راه به دور حذفی پیدا کرده اند و به همراه ایرلند تنها تیم هایی بودند که توانستند در دور گروهی 4 امتیاز کسب کنند. اسلواکی که در بازی اول برابر ولز و بیل شکست خورد، توانست با شکست دادن روسیه و متوقف کردن انگلیس به دور بعدی راه پیدا کند. این تیم که برای نخستین بار در یورو حاضر می شود، سه بازی در راه آمااده سازی خود انجام داده است که دو تساوی(2-2 ایرلند، 0-0 ایرلند شمالی) و یک برد 3-1 برابر همین آلمان به دست آورده است.

مصاف های رو در رو

آلمان و اسلواکی تا کنون 10 بار با هم دیدار کرده اند که هشت بازی آن دوستانه و دو بازی دیگر در جریان رقابت های انتخابی یورو 2008 بوده است. در بازی های دوستانه آلمان ها 5 برد و 3 شکست داشته اند؛ از جمله باخت اخیر 3-1.  در دو بازی رسمی دیگر آلمان دو برد 2-1 و 4-1 برابر اسلواکی به دست آورده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

آلمان:نویر، کیمیچ، بواتنگ، هکتور، هوملز،خدیرا، کروس، مولر، گوتزه، گومز، اوزیل

اسلواکی:کوزاکیک، پکاریک، اسکرتل،دوریکا، هوبوکان،پکوفسکی، کوکا،همسیک، مک، ویس، دودا

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
bobak یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 19:10

به به بازی بسیار جذابی می شود. اسلواکی تیم خطرناکی است . دفاع منطقه ای و تیمی استفاده از ضد حمله سریع . دقیقا مشابه ایتالیا. هوشیاری بسیار زیاد لازم است تا اسلواکی شکست بخورد. امکان پذیر است اما صبر و حوصله لازم است. استفاده از کیمیچ در دفاع راست ضروری است. گومز برای فشار آوردن به دفاع محکم اسلواکی ضروری است گومز قدرت بدنی لازم را دارد مطمئنم مانشافت بازی احتیاط آمیز انجام می دهد کنترل توپ و میانه زمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد