وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هکتور: می دانیم که اسلواکی تا چه اندازه می تواند خطرناک باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بک چپ مانشافت، حضور بواتنگ را برای خط دفاعی آلمان بسیار مهم می داند.  

 

تیم ملی آلمان در اولین بازی دور حذفی خود در یورو 2016، به مصاف اسلواکی خواهد رفت. یوناس هکتور حضور در جمع 16 تیم پایانی را هیجان انگیز دانست.

صحبت های مدافع چپ تیم ملی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی را به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان می خوانیم:

حضور در جمع 16 تیم پایانی:

“دور حذفی بحرانی است. شما در دور گروهی مجاز به انجام یک و یا حتی دو اشتباه بودید، اما اینجا یا باید برد و یا به خانه رفت. تجربه هیجان انگیزی است و همه آماده آن هستیم.


تجربه بازی با اسلواکی در ماه می:

“همه دیدیم که در آن دیدار ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم. پس از برتری 1-0 شایستگی بیشتر کردن اختلاف را داشتیم. دفاع ما در آن بازی به مانند این تورنمنت سازمان دهی نشده بود. می دانیم که آن ها چقدر می توانند خطرناک باشند، خصوصا در کارهای انفرادی.
 

حضور بواتنگ در تیم:

“اگر بازی های آلمان را دیده باشید می دانید که حضور بواتنگ چقدر برای دفاع ما مهم است. او صبح خوب به نظر می رسید و من فکر می کنم که آماده بازی کردن باشد.
 

بی دقتی در ضربات آخر:

“فکر می کنم که همه می دانیم در بازی آخر باید گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. در هرحال تا زمانی که دروازه خود را بسته نگه می داریم، برتری با یک گل کافیست. 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد