وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: لوو به اندازه کلوپ خشن نیست!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس بازیکن تیم ملی آلمان و باشگاه دورتموند به اظهار نظر در رابطه با دیدار بعدی ژرمن ها در یورو 2016 پرداخت.  

 

به نقل از espnfc، تیم ملی آلمان که در دومین دیدار خود در رقابت های یورو 2016 در برابر لهستان متوقف شد امشب در سومین دیدار از مرحله مقدماتی به مصاف ایرلند شمالی خواهد رفت. متس هوملس بازیکن تیم ملی آلمان در این رابطه اظهار داشت:


من در دوران حضور خود در تیم ملی آلمان به مصاف ایرلند شمالی نرفته ام. اما به نظرم نباید نمایشی غافلگیر کننده داشته باشند چراکه تیم های انگلیسی سبک بازی مسترک و مشابهی دارند و ما تاکنون با ایرلند و اسکاتلند دیدار داشته ایم. ما می دانیم که این تیم ها چقدر از لحاظ فیزیکی و روحی قوی هستند و تا چه میزان پر حرارت بازی می کنند. مطمئنا انگیزه زیادی برای شکست دادن ما خواهند داشت. سعی خواهیم کرد که از همان دقایق ابتدایی تیم برتر میدان باشیم و اجازه ندهیم که فکر شکست دادن ما به ذهن حریف خطور کند.

وی در ادامه در رابطه با رفتار یوآخیم لوو پس از تساوی برابر لهستان اظهار داشت:


حتی اگر در یک بازی خوب عمل نکنیم لوو در دیدار بعدی دوباره به ما اعتماد خواهد کرد. او پس از دیدار برابر لهستان در رختکن چندان با ما خشن برخورد نکرد، حداقل به اندازه ی یورگن کلوپ عصبی نشد. تا به حالی مربی به خشونت کلوپ ندیده ام.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد