وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: دفاع آلمان از ویل گرگ نمی ترسد؛ پیراهنم را با او عوض می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مانشافت از اتفاقات مربوط به بازی با ایرلند شمالی سخن گفته است. 

 

متس هوملس، مدافع باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در مصاحبه با وب سایت Goal، در رابطه با بازی با ایرلند شمالی گفت:

“ما با ایرلند شمالی آشنا نیستیم. خود من تا به حال در دوران حضورم در تیم ملی آلمان با ایرلند شمالی روبرو نشده ام. البته ما به طور کلی با سبک بازی آن ها غریبه نیستیم. تیم های بریتانیایی به یک شکل بازی می کنند و ما در بازی های مقدماتی با اسکاتلند و جمهوری ایرلند بازی کرده ایم و می دانیم که این تیم ها چه قدر از لحاظ ذهنی و بدنی قوی هستند. ما نباید هیچ امیدی به آن ها بدهیم. اگر کوچک ترین اشتباهی بکنیم آن ها انگیزه دو چندانی خواهند یافت و کار ما بسیار سخت خواهد شد. 

ویل گرگ مهاجم 24 ساله ایرلند شمالی تا کنون حتی 1 دقیقه هم در یورو بازی نکرده است اما به سبب شباهت اسمش با آهنگ will grigg's on fire این آهنگ در 2 بازی گذشته در استادیوم خوانده شده است.  وقتی از هوملس پرسیده شد که آیا آن ها از گرگ می ترسند یا نه، او این گونه پاسخ داد:

“اگر این مسئله حقیقت داشت اتفاق جالبی رخ می داد. ما از ویل گرگ نمی ترسیم و من حتی هم اکنون طرفدار او هستم. اگر بتوانم پیراهنم را با او عوض می کنم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد