وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: آنقدر که عده ای می گویند بد نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عدم موفقیت مولر در گلزنی موجب شده تا وی مورد انتقاد قرار بگیرد.  

 

توماس مولر در دو بازی برای آلمان در رقابت های یورو 2016 نتوانسته گلی را وارد دروازه رقیبان کند. همین موضوع باعث برخی انتقادات نسبت به مولر شده است اما او اعتقاد دارد که نباید بیش از اندازه به انتقادات توجه کرد.

مولر در مصاحبه با وبسایت یوفا در واکنش به انتقادات گفت:

“ از روندی که تا کنون در تورمنت داشته ام راضی نیستم، اما فکر نمی کنم آنقدر بد باشم که برخی می گویند. امیدوارم که گلزنی کنم، این را قبل از آغاز تورنمنت نیز گفته بودم. 

“روزهایی هست که من خوب بازی می کنم و مورد انتقاد قرار می گیرم، گاهی اوقات کاملا بد بازی می کنم اما یک گل میزنم، سپس همه می گویند که مولر نجاتمان داد. در این حال من در خانه نشسته و تعجب می کنم از واکنش ها.  

“شما باید انتقاد پذیر باشید، اما هر کاری که ما تا اینجای کار انجام داده ایم اشتباه نبوده است. چه مورد ستایش قرار بگیرید و چه مورد انتقاد، نباید بیش از اندازه به هر کدام از آن ها توجه کنید. 

تیم ملی آلمان با 4 امتیاز از 2 بازی، هم امتیاز با لهستان در رتبه اول جدول گروه سوم یورو 2016 قرار گرفته است و در آخرین دیدار این گروه روز سه شنبه به مصاف ایرلند شمالی خواهد رفت.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
muller دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 19:55

من فکر میکنم مولر به خاطر بازی هایی که در بایرن کرده خسته شده و گرنه مولر همیشه جزو بهترین هاست و اینو همه میدونن.

ارجان دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 21:11

مولر نمیتونه راست بازی کنه باید سانه یا گوتزه برن راست مولر بره نوک یا پشت سر گومز بازی کنه

رضا المانی سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 01:13

یه دونه ای مرد بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد