وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمانی‌ها خواستار تشدید تدابیر امنیتی در یورو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلمان در واکنش به اتفاقاتی که در حاشیه بازی مقابل اوکراین رخ داد، خواستار تشدید تدابیر امنیتی پیش از مصاف مقابل لهستان شد.   

 
در آستانه بازی دوم تیم ملی آلمان در جام ملت‌های اروپا رئیس فدراسیون فوتبال این کشور عقیده دارد تعداد نیروهای امنیتی باید افزایش پیدا کند. 

راینارد گریندل که در حزب آنگلا مرکل نیز عضویت دارد، در مصاحبه با "فونیکس" گفت:" ایکاش برای بازی ما مقابل لهستان که در پاریس برگزار می‌شود از ماموران پلیس فدرال هم استفاده می‌شد تا خیلی دقیق‌تر بتوان موارد مشکوک را به نیروهای امنیتی فرانسه در ورزشگاه گزارش کنند." 

قبل از شروع بازی آلمان مقابل اوکراین که یک‌شنبه شب در شهر لیل برگزار شد حدود پنجاه نفر آشوبگر آلمانی فضا را ملتهب کرده بودند. گریندل با اشاره به این اتفاق با مخاطب قرار دادن آشوبگران افزود:" مطمئن نباشید که رهایتان می‌کنیم. در آلمان باید در مسیر حقوقی پاسخگوی رفتارتان باشید."
گفتنی است وزارت دادگستری آلمان بعد از اتفاقات لیل با بررسی دقیق فیلم‌های ورزشگاه و تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های خیابان‌ها به شناسایی اغتشاشگران پرداخت.

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد