وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توخل: نمی توانم از فینال لذت ببرم؛ رفتن گواردیولا زیان بزرگی خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی زنبور ها در آستانه دیدار حساس فینال دی اف بی پوکال در نشست خبری شرکت کرد. 

 

به گزارش tz توماس توخل-سرمربی زنبورهای وستفالن- در آستانه دیدار حساس فینال دی اف بی پوکال -که اولین تجربه فینال او خواهد بود- در کنفرانسی خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

نگاه کلی به فصلی که گذشت، و حضور در فینال:

“با تمرین دیروز سال بسیار خوبی را پست سر گذاشته ایم. من مشتاقانه منتظر دیدار فردا و وظیه ای هستم که بر دوش ما خواهد بود.
 

“ای کاش این بازی راحت بود. من اینجا هستم، چرا که از این شانس خوب برخوردار بودم که سرمربی بروسیا دورتموند باشم و با بازیکنان با استعداد و با اعتماد به نفس اینجا کار کنم. ما برای پنجمین بار در فینال هستیم و این چیزهای زیادی برای گفتن دارد. این موضوع یک امتیاز بزرگ محسوب می شود. می توانیم به قهرمانی فکر کنیم و با شایستگی این عنوان را کسب کنیم.
 

متس هوملس:

“فردا هیچ روزی خاصی برای هوملس نخواهد بود و امیدوارم بازی او تحت تاثیر (تصمیمش) قرار نگیرد. اما شاید شرایط به گونه ای شد که درباره او فردا تصمیم دیگری اتخاذ کنم. دلیلی برای ویژه جلوه دادن انتقال هوملس در آستانه این دیدار حساس وجود ندارد.
 

پپ گواردیولا:

“پپ همواره بهترین عملکرد را در بالاترین سطح ممکن ارائه می دهد. بازی مقابل تیم گواردیولا همیشه چالش دشواری بوده است. او بهترین مربی است و بیشترین موفقیت را دارد. به عقیده من ترک بایرن مونیخ توسط گواردیولا زیان بزرگی خواهد بود.
 

لذت بردن از اولین فینال:

“متاسفانه نمی توانم از این فینال لذت ببرم. برای لذت بردن از یک بازی فینال باید بلیط بارسلونا، مادرید یا لندن را خریداری کرد و در ورزشگاه میان هواداران بازی را تماشا نمود. اما در شرایط کنونی، آماده سازی تیم برای یک بازی حساس مجالی برای لذت بردن باقی نمی گذارد.
 
منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد