وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: اگر مقابل بایرن به دفاع بروید خرد خواهید شد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اوتمار هیتسفلد به توماس توخل پیشنهاد کرد در مقابل بایرن حمله کند.   
 
 به گزارش FFT، اوتمار هیتسفلد که سابقه مربیگری در هر دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد لب به تحسین پیر امریک اوبامیانگ گشود. اوبامیانگ در این فصل آمار بسیار خوبی از خود برجای گذاشته و 39 گل در 48 مسابقه برای دورتموند به ثمر رسانده است که 25 گل در بوندسلیگا بوده است. هیتسفلد در تمجید قدرت تهاجمی دورتموند می گوید:

’’ من می خواهم تاکید کنم عملکرد تهاجمی دورتموند دراین فصل قابل توجه بوده است. با حضور اوبامیانگ، میخیتاریان، اوبامیانگ و رویس از لحاظ تهامی فوق العاده بوده اند.
 ‘‘

هیتسفلد در تمجید از اوبامیانگ می گوید:

’’ او فصل فوق العاده ای را سپری کرده است، 35 گل به ثمر رسانده بدون اینکه دریبل زیادی بزند. اوبا مثل رعدوبرق سریع است و همیشه در محوطه جریمه آماده پرشی قدرتمند برای سرزنی می باشد. اوبا در مقایسه یک برابر یک با لواندوفسکی سریع تر است و من اطمینان دارم که او در فینال جام حذفی درخشش خواهد داشت.
 ‘‘

هیتسفلد برای بازی برابر بایرن برای توخل پیشنهاداتی دارد:

’’ او باید تیم خود را با رویکردی جنگجویانه و تهاجمی وارد میدان کند و بایرن را به عقب براند چون مونیخی ها در دفاع مشکلاتی دارند(از اشتباهات دفاعی بایرن استفاده کند). اگر در برابر بایرن بخواهید دفاع کنید زیر فشار آنها خرد خواهید شد. بنابراین شما باید سعی کنید فشار را به بایرن وارد کنید آنها مشکلاتی در دفاع دارند مخصوصا در برابر ضد حملات.
 ‘‘

هیتسفلد در پایان می گوید:

’’ حملات سریع از کناره ها و تحت فشار قراردادن مدافعین کناری بایرن با تقابل های یک برابر یک می تواند بایرن را به دردسر بی اندازد و آن موقع زمان استفاده از این فرصتهاست.
 ‘‘


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد