وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رناتو سانچز را بهتر بشناسیم!

طرفداران بایرن خرید جدید تیمشان را نه تنها از روی مدل مویش، بلکه بسبب دیدار مرحله ی یک چهارم نهایی نیز می شناسند.    

رناتو سانچز که همانند یک فرمانده در میانه ی میدان بنفیکا می درخشید، با تکل های مهیب و خستگی ناپذیری اش مشهور است.این بازیکن 18 ساله که نام کاملش رناتو جونیور لوز سانچز می باشد، از فصل بعد برای بایرن توپ می زند.


پپ گواردیولا در جریان دیدار با بنفیکا در مورد سانچز گفته بود:" او با اختلاف از برترین استعدادهای اروپا به شمار می رود.رناتو دارای کیفیت و شخصیتی بی نظیر است که بخش زیادی از زمین را در سلطه ی خود دارد. آینده ی پیش روی او بسیار درخشان خواهد بود." تقریبا تمام باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال او بودند. روی ویتوریا سرمربی بنفیکا در مورد سانچز که با ادگارد داویدز مقایسه می شود گفت:" آینده ی حرفه ای بزرگی پیش روی اوست."

ستاره ی جدید بایرن در 9 سالگی به عضویت بنفیکا در آمد. او که در ابتدای فصل در تیم دوم "عقاب ها" عضو بودف همزمان در لیگ قهرمانان زیر 19 ساله های اروپا هم به میدان می رفت. اما سانچز از شانسی که بهش رسید به خوبی استفاده کرد. پس از آنگه بنفیکا تا رده ی هشتم جدول پایین آمد و دربی مهم پرتغال را 3-0 به اسپورتینگ باخت، ویتوریا تصمیم به استفاده از بازیکن جوانش گرفت. یک ماه بعد، این بازیکن جوان تبدیل به انتخاب اول سرمربی در تمام بازی ها شد.

اینکه بنفیکا تنها یک بازی را پس از به ترکیب آمدن سانچز واگذار کرد و تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، به خوبی گواهیست بر کیفیت بالای این جوان شوت زن.سانچز در 24 بازی لیگ(2 گل)، 6 دیدار لیگ قهرمانان و 4 دیدار از جام حذفی پرتغال به میدان رفته است.در ماه مارس، این بازیکن نخستین بازی ملی اش را هم برای پرتغال انجام داد. خبرنگاران پرتغال، به این بازیکن به عنوان پدیده ی فصل رای دادند. حال این بازیکن در 1 جولای به بایرن پیوست.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
هانس اولریخ رودل سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 22:16

شاید کیفیتش خوب باشه ولی مثل ویدال و کومان شخصیتش به بایرن نمیخوره. فراموش نکنیم بایرن فقط یک تیم فوتبال نیست.

امرایی واقعا بایرن چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 13:00

ادم قحطی بود؟؟؟؟؟؟
کومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضا جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 15:13

بازیکن خیلی خوبیه بایرن خریدای خوبی داشته امثال شش گانه یا پنج گانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد