وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گریزمان: با گول زدن نویر، به بایرن گل زدم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آنتونیو گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، معتقد است با فریب دادن مانوئل نویر، موفق شد در دیدار مقابل ‏بایرن گلزنی کند و اتلتیکو را به فینال چمپیونزلیگ برساند. ‏   

 
اتلتیکو مادرید سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ‏مقابل بایرن 2-1 شکست خورد اما با توجه به پیروزی 1-0 دیدار رفت و گل زده در خانه حریف، ‏توانستند راهی فینال شوند. ‏
گریزمان که تک گل اتلتیکو را در دیدار رفت به ثمر رساند، در مورد حضور در فینال چمیونزلیگ و ‏همچنین گلی که به مانوئل زد، گفت:" فینال چمپیونزلیگ، بیش از مسابقه است. اتفاق جالبی است زیرا ‏اولین حضور من در این دیدار است.

مثل همیشه تلاش می کنم از این دیدار هم لذت ببرم. نباید فشار زیادی ‏احساس کنیم. باید از این دیدار لذت ببریم و تلاش کنیم تا در این دیدار پیروز شویم؛ کاری که همیشه می ‏کنیم. ‏ ما در مونیخ تلاش زیادی برای دفاع انجام دادیم. می دانستیم زیاد توپ را در اختیار نخواهیم داشت اما ‏رفته بودیم تا گل بزنیم. 
وقتی با نویر تک به تک بودم، زمانی برای فکر کردن نبود. من ابتدا پاهایم را باز کردم و او فکر کرد که ‏می خواهم دریبل بزنم اما از روی پایش شوت زدم.
دیگو سیمئونه من را به گلزن بهتری تبدیل ککرد. قبلا زیاد گل نمی زدم. در تمرینات پیشرفت کردم و هر ‏روز چیزهای بیشتری از او یاد گرفتم. وقتی گفتند اتلتیکو من را می خواهد، یک لحظه هم تردید نکردم؛ به ‏خاطر تیم و به خاطر مربی ای که داشت. هر روز تلاش می کنم بهتر شوم."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
فرهاد جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 07:51

اره جون عمت از این کلکها گنده تر از تو که بنزما باشه نتونست تو جام جهانی به نویر بزنه حالا یبار یه گلی رو اشتباه داوری زدی شدی بمب افکن نه؟ عرضه داری تو یورو گل بزن

الان جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 10:32

چه گ* إضافی !در حد این حرفا نیستی!
بچه کوچولو برو تا عصبی نشدیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد