وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از استعفای نیرزباخ بالاخره رئیس جدید فدراسیون فوتبال آلمان امروز انتخاب شد.   

 
دویست و پنجاه و پنج نماینده از باشگاه‌های فوتبال آلمان امروز در فرانکفورت گرد هم آمده و با 250 رأی مثبت، 4 رأی منفی و یک رأی ممتنع راینارد گریندل ،سیاستمدار حزب دموکرات مسیحی، را به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال آلمان انتخاب کردند.

به این ترتیب او جایگزین وولفگانگ نیرزباخ شد که نوامبر سال گذشته به دلیل مسائل پشت پرده ماجرای دریافت میزبانی جام جهانی 2006 از سمت خود استعفا داده بود. گریندل بعد از این انتخابات گفت:" ما به یک برداشت مشترک از بازی نیاز داریم؛ به برنامه‌هایی درازمدت برای آینده نیاز داریم؛ به همبستگی نخبگان فوتبال و اساس و بنیان کارمان احتیاج داریم چرا که تا امروز آنچه قانون نانوشته بوده این است که ما تنها زمانی می‌توانیم در رأس کار موفق باشیم که در پایه همه چیز درست پیش برود."

گفتنی است مهمترین ماموریت گریندل آماده کردن مقدمات درخواست میزبانی جام ملت‌های 2024 برای آلمان خواهد بود. او در اینباره تاکید کرد:" پیگیری عمیق و مداوم رسیدگی به پرونده رسوایی دریافت میزبانی قبلی یکی از پیش‌شرط‌های لازم برای تدارک ورود به رقابت میزبانی تورنمنت بعدی است."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد