وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلن 0 - 1 بایرن مونیخ؛ پیروزی دشوار بایرن مونیخ در زمین کلن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیدار تیم های کلن و بایرن مونیخ لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود بایرن خاتمه یافت تا فاصله این تیم با دورتموند به 8 امتیاز افزایش یابد.    
کلن که هفته گذشته مقابل هانوفر پیروزی دلچسبی کسب کرده بود، در خانه میزبان بایرن مونیخ بود. بایرنی ها نیز سرمست از پیروزی 4-2 بر یووه و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به زمین کلن رده نهمی آمده بودند تا با یک برد دیگر، فاصله با دورتموند در صدر جدول بوندسلیگا را حفظ کنند.

مطابق انتظار بایرن بازی را بهتر آغاز کرد و به لطف هافبک های ارزشمند خود، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت. سرخپوشان باواریایی دقیقه 9 مزد برتری خود را گرفتند. لواندوفسکی، روی یک حرکت انفرادی و پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود، توپ را به زاویه مخالف زد تا بدین طریق گل اول بازی به ثبت برسد.

بایرن دقایق 9 و 42 توسط داگلاس کاستا و تیاگو فرصت بیشتر کردن فاصله را داشت اما این اتفاق رخ نداد تا نیمه اول بازی که فرصت گل چندانی را شاهد نبودیم، با همان یک گل به سود بایرن به اتمام برسد.

نیمه دوم کلن بهتر از نیمه اول ظاهر شد و در چند موقعیت تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفت. بایرن مونیخ که سعی در کنترل توپ داشت، فشار چندانی روی دروازه کلن وارد نمی کرد و همین مساله به بازیکنان کلن شجاعت بیشتری برای حمله کردن می داد.

مودستو، مهاجم سیه چرده کلنی ها در دقایق 68 و 73، در دو موقعیت می توانست زننده گل تساوی باشد اما یک بار دخالت به موقع کیمیچ و یک بار هم واکنش خوب نویر و سپس آلابا مانع از ورود توپ به دروازه بایرن شد.

بایرن دقیقه 86 روی حرکت انفرادی لواندوفسکی و شوت این بازیکن تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما دروازه بان کلن با نوک انگشتان خود، توپ را راهی کرنر کرد.
در دقایق باقیمانده فشار کلنی ها نتیجه نداد و بایرن در یک بازی دشوار موفق به کسب پیروزی 1-0 شد. بایرن با این برد و با یک بازی بیشتر حالا 8 امتیاز بیشتر از دورتموند دارد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد