وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وولفسبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیست و سوم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال وولفسبورگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

پپ گواردیولا :

به تیمم آفرین می‌گویم. با توجه به اینکه چهار روز قبل در ایتالیا مقابل یوونتوس بازی کرده بودیم، می‌دانستیم امروز کار برایمان دشوار می‌شود. در این بازی شروع خوبی داشتیم ولی به اندازه کافی حمله نکردیم. در نیمه دوم حضور تیاگو کمک زیادی به تیم کرد. قدرت فرانک ریبری هم در نبردهای تن به تن بسیار اهمیت داشت و بالاخره گل اول بخش اعظمی از فشارها را از روی ما برداشت. مانوئل نویر هم چندین واکنش خوب داشت که سهم او را هم در نتجه‌ای که به دست آمد پررنگ‌تر کرد. ما امروز یک گام مهم دیگر رو به جلو برداشتیم. البته میزان امتیازاتمان اگر چه خوب است اما هنوز نباید همه چیز را تمام شده بدانیم.

 

روبرت لواندوفسکی :

خوشحالم که بردیم و من هم دوباره گل زدم. ما امروز صبورانه کار کردیم. وولفسبورگ دفاع می‌کرد و مترصد استفاده از ضدحملات بود ولی ما تیم برتر میدان بودیم و حال آنکه چند روز قبل یک بازی خارج از خانه در تورنمنت چمپیونزلیگ را پشت سر گذاشته بودیم. خوشحالم که نقشه‌هایمان عملی شد و سه امتیازی که برایمان از اهمیت خاصی برخوردار بود را به حساب خود واریز کردیم.

 

ماتیاس سامر :

ما با این بازی و همچنین بازی برابر یوونتوس به لحاظ شیوه‌ای که در زمین به کار می‌بردیم ثابت کردیم که تیممان هیچ خواسته‌ای جز برتری ندارد؛ مخصوصا امروز در نیدرزاکسن که به هر قیمتی فقط برد می‌خواستیم. این شیوه روحیه بایرن را نشان می‌دهد. ما قدم به قدم رو به جلو حرکت می‌کنیم و چهارشنبه هم چاره‌ای جز شکست دادن ماینس نداریم. آنها بسیار فشرده کار می‌کنند. بعد از این ایستگاه هم که می‌رسیم به دورتموند. فرانک (ریبری) با سطح فوق‌العاده‌ای که دارد نتیجه بازی را رقم زد. روی چنین بازیکنانی را هیچگاه نباید خط کشید. و اما ماریو؛ او خوب تمرین کرده بود اما هنوز به ریتمی که مد نظر ماست دست پیدا نکرده و حال آنکه بقیه بازیکنان جلوتر از او هستند. معلوم بود که امروز در وولفسبورگ یک بازی نزدیک خواهیم داشت با فضاهای اندک، بنابراین جایی برای ریسک و فرصت آزمون و خطا دادن نداشتیم. ماریو به حقش خواهد رسید، او برای ما مهره مهمی است و احتمالا بازی بعدی برابر ماینس فرصت بازی به دست خواهد آورد. طبیعی است که شرایط حال حاضر برای او ناخوشایند باشد، اما در ترکیب بایرن چنین مسئله‌ای همیشه وجود داشته و دارد. مخصوصا در خط هافبک که ترافیک زیادی داریم.

 
دیتر هکینگ (سرمربی وولفسبورگ) :

بایرنی‌ها خیلی خوب به بازی ورود کردند. ما می‌دانستیم جایی برای تعلل وجود ندارد اما هر موقعیت خوبی که در نیمه دوم نصیبمان شد از دست رفت. حالا باید در بازی‌های پیش رو یکی یکی امتیازهایمان را جمع کنیم تا بتوانیم وجهه وولفسبورگ را به عنوان یک تیم مدعی دوباره به آن برگردانیم. متاسفانه از تیم‌های بالای جدول فاصله زیادی داریم که باید آن را کاهش دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد