وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و یوونتوسی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی دو بر دو مقابل تیم فوتبال یوونتوس رضایت داد. در ادامه نظر باواریاییها و یوونتوسی ها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

پپ گواردیولا:

آمدن به اینجا و نحوه بازیمان در برابر یوونتوس، یکی از بهترین شب های دوران مربیگری ام را ساخت. یک بازی بزرگ لیگ قهرمانان اروپا را میان ۲ تیم فوق العاده شاهد بودیم. از نمایش شاگردانم رضایت دارم. آرتورو دو بازی آخر را خیلی خوب بازی کرد و ما به بازیکن قدرتمندی مثل او در تورین نیاز داشتیم. اصلا ترسی نداشتم، زیرا شخصیتش را می شناختم و همه چیز تصمیم خودم بود. یوونتوس سه شوت زد و به دو گل رسید اما شما نمی توانید به این فکر کنید که به چنین ورزشگاه فوق العاده ای بیایید و گل نخورید. ما فکر نمی کردیم قرار است بیاییم اینجا ۷-۰ بازی را ببریم. می دانم مردم در مورد نتیجه صحبت می کنند اما بایرن خوب بازی کرد و نتیجه همه چیز نیست. درست است که یوونتوس شانس صعود دارد اما ما هم داریم. من بعد از بازی از الگری تعریف کردم و مردم از بازی امشب لذت بردند. اگر افت بدنی وجود داشت، این گونه در ۱۵ دقیقه آخر حمله نمی کردیم. مسئله فیزیک بدنی چیز مهمی در این کشور است اما همه چیز نیست.  شما واقعا فکر می کردید ما به تورین می آییم و در برابر تیمی که پوگبا، مانژوکیچ، موراتا، بونوچی(یکی از محبوب ترین بازیکنان تمام ادوار برای من) و بوفون با آن خصوصیات را دارد، ۹۰ دقیقه بر بازی سوار می شویم؟ از اینکه برنده نشده ایم شاید حسرت هایی وجود داشته باشد اما این فوتبال است. بازیکنان جوان زیادی داریم و در آینده از آن درس می گیریم. 

 

فیلیپ لام:

امروز لیگ قهرمانان برنده ی بازی بود. هواداران شاهد اتفاقات زیادی بودند. با کسب این تساوی نیز ما میتوانیم به زندگی خود ادامه دهیم. برای بازی برگشت ما در موقعیت خوبی هستیم. یوونتوس تیم بسیار خوبی است. ما با اشتباهاتمان به آن ها اجازه دادیم به بازی برگردند. اما از ۶۰ دقیقه ی ابتدایی بازی می توانیم راضی باشیم.

   

مانوئل نویر:

بازی پرافت و خیزی بود. فکر می‌کنم کمی تحت تاثیر جو ورزشگاه آرامش خود را از دست دادیم اما برای بازی برگشت با تمام وجود تلاش خواهیم کرد. چون می‌خواهیم از این مرحله عبور کنیم.
  

توماس مولر:

با ترکیبی از احساسات خود و بد به خانه می رویم اما نتیجه خوب بود. 

 

آرین روبن:

همه چیز به بازی بستگی دارد. وقتی 2-0 پیش هستید و در خانه حریف بازی می کنید باید بازی را آرام کنید. من این نکته را در رختکن هم مشاهده کردم. واقعا ناامیدکننده بود. وقتی در برابر چنین تیم خوبی تا این حد خوب پیش رفته اید و باز ی را در اختیار دارید باید همان طور عالی هم بازی را تمام کنید. ما در نیم ساعت پایانی بازی دچار مشکل شدیم و فشار آنها روی ما بیشتر شد. ما باید خونسردی مان را حفظ می کردیم. 

 

آرتورو ویدال:

وی در مورد صحنه مشکوک پنالتی گفت: به نظر من پنالتی نبود زیرا دستم خیلی به بدنم نزدیک بود.

بازی در پست هافبک؟ حس خوبی در آن پست داشتم و این مسئله می تواند در آینده ام هم تاثیرگذار باشد. 

جدال در برابر یوونتوس؟ ترک یوونتوس سخت بود اما داستان این گونه پیش رفت. سال های فوق العاده ای را من در اینجا داشتم اما زمان تغییر فرا رسیده بود.

 

ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی یوونتوس):

برای صعود باید پیروز شویم و این کار را باید در آنجا انجام دهیم. باید در دفاع بهتر بازی می کردیم اما موقعیت های جذابی روی دروازه بایرن مونیخ ایجاد کردیم. به شانس خود ایمان داریم و این بازگشت به بازی به ما اعتماد به نفس زیادی داد. تعویض های ما به خوبی بازی کردند. در نیمه دوم بهتر شدیم و بار دیگر ثابت شد شما در لیگ قهرمانان نیاز به شجاعت بیشتری دارید. نباید در این بازی به آرتورو ویدال این اندازه فضا می دادیم اما با برگشت برخی از مصدومان، من خوشحال تر خواهم بود و می توانیم صعود کنیم.

 

پل پوگبا (بازیکن یوونتوس):

فکر می کنم حرکت ویدال پنالتی بود اما داور گفت که دست آرتورو خیلی به بدنش نزدیک بوده است. بازی آسانی در پیش نداشتیم اما هرگز انصراف ندادیم. به بازگشت ایمان داشتیم و تساوی ۲-۲ نتیجه ای نیست که به راحتی فراموش شود.
  

خوان کوادرادو (بازیکن یوونتوس):

می دانیم که شرایط بازی در آلیانس آرنا آسان نخواهد بود زیرا که بایرن تیم فوق العاده ای است. ما باید روی این نمایش خوب خود تمرکز کنیم و آن را در آلمان ادامه دهیم. یک تیم بزرگ هستیم و باید از آمادگی خود برای رسیدن به مرحله بعدی آگاه باشیم. 

کوادرادو که روی گل دوم بایرن مونیخ مقصر بود، درباره این اشتباه گفت: اشتباه من؟ من کابوس نخواهم دید، هر کسی ممکن است اشتباه کند.

 

پائولو دیبالا (بازیکن یوونتوس):

ما می دانستیم که دیدار دشواری خواهد بود اما کاری کردیم که آنها در پایان بازی به ما ‏احترام بگذارند. ما با تمام وجودمان بازی کردیم و توانستیم یک تساوی بگیریم.‏ ما هرکاری می توانستیم انجام دادیم و تسلیم نشدیم. در نیمه اول فضای زیادی در اختیار بایرن قرار دادیم اما در نیمه دوم، ‏با پرس از جلوی زمین، بهتر کار کردیم. دیدار برگشت دشوار خواهد بود؛ تیم های کمی هستند که می توانند بایرن را در ‏خانه اش شکست بدهند اما اگر با این شجاعت و اراده بازی کنیم، می توانیم آنها را شکست بدهیم.

 

سامی خدیرا (بازیکن یوونتوس):

در نیمه دوم با تلاش بسیار به مسیر خود باز گشتیم و بازی بسیار خوبی ارائه کردیم. ما از نتیجه بسیار راضی و خرسندیم. جبران شکست 2 - 0 و به تساوی کشاندن بازی در برابر بایرن نشان از یک نمایش تیمی فوق العاده دارد.

نظرات 14 + ارسال نظر
davod چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 07:31

شانس آوردید. بازی برگشت سوراختون می کنیم

محمد مشهد چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 08:40

برید گمشید بابا دوتا گل شانسی زدین فکر کردین جهنم آلیانز الکیه اونجا اصلا توپ بهتون نمیرسه که بخواین گل بزنین

کلیزمان چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 08:51

درود به طرفداران بایرن

کلیزمان چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 09:06

بایرن نتیجه خوبى گرفت
به نظرم باید ریبرى زوتر تعویض میشد کاستا خسته
بود کمیچ عالى بود هر چند مقصر بود ولی با این سن کم عالى بازى کرد
یه بازیکن که به تونه بازى رو کنترل کنه لازم بود بعد گل اول بیاد
فکر کنم الونسو
اما قضیه مونیخ فرق داره
اونجا میفهمند چه قدر فرق داره
این بایرن که دیشب عالى بود
تو مونیخ قدرتش دو چندانه
یووه هم باید باز بازى کنه
دیشب به یه بازیکنه ١٩ ساله که عالى هم بازى کرد باختیم کمیچ
وگرنه این یووه حرفى برا گفتن نداره اونم تو مونیخ
خودتونو اماده کنید اونجا دیگه از این خبرا نیست

محمد چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 09:10

این یوونتوسیا فک میکنن میتونن به ما تو آلیانز گل بزنن
دوسال پیشم همین فکرو کردن اما سوراخشون کردیم تازه اون موقع توز رو داشتن ویدالو داشتن و از همه مهم تر پیرلو رو داشتن که با شوتاش نویر رو تحریک میکرد اما الان یه مشت بچه جمع شدن تو یووه و عقلشون هنو سبکه من از یوونتوسیا فقط وفقط به مانژوکیچ احترام میذارم چون یه ستاره بایرنی بود که ازما دزدیدنش به هرحال امسال چهار گانه یا پنج گانه رو باید فتح کنیم ایشاللّه آلیانز آرنا یه میدون مین هستش برا تیم های بزرگی مثل یووه

اشکان - بایرنی تیر چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 09:21

سلام بر دوستان بایرنی

بنده دیشب به این نتیجه رسیدم که تیممون بهتریت خط حمله حاضر رو داره و صد در صد از MSN بهتره اگرچه LEWANDOWSKI بد بود...

ولی به خداوندی خدا از بس تو دیوار مشت زدم دستام دیگه حس نداره ...

اخه این گاوباز کچل نمیفهمه که کیمیچ با این سن کم درصد اشتباهش بالاست ... اخه چقدر این باید خر باشه که بن اتیه رو با برنارت تعویض میکنه ...
خب مرد حسابی برنارت که عالی بسته بود جلو کوادرادو رو ، خب جا کیمیچ بن اتیه رو می آوردی ...

خلاصه خیلی میترسم دوباره با امید الیانس ارنا ، فاجعه رئال دوبار رقم بخوره ...

minoo چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 09:49

بایرن مونیخ نیمه ی اول عالی بود اصلا فکرشم نمیکردم با این همه مصدوم این طوری بازی کنه.فقط یه موقعیت صد در صد گل رو مولر خراب کرد حیف شد.همه ی مهاجمامون ولی عالی بودن . مشخصه لوا رو دریب زنی داره کار میکنه و سرعتشم بالا برده.هرچند اونم یه موقعیت خوب رو خراب کرد اما هر مهاجمی نمیشه هر شوتی بزنه بره تو گل.نیمه دوم تا دقیقه 60 خوب بودیم ولی بعدش اونا خوب شدن.اگه تو آلیانس مثل نیمه اول این بازی کار کنیم حتما صعود میکنیم.هوا دارای یووه هم نویرو اذیت میکردن،فقط تو آلیانس ببینن چه بلایی سر بوفون میاد.

بایرنی چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 11:39

این گواردیولا ام خودشه مسخره کرده ریبری میذاره بیرون بعد داگلاس کاستای افتضاح رو فیکس میذاره
واقعا حیف پولی که بایرن برای کاستا داد.....

FC BAYARN چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 13:29

خدایی این یوونتوسیا خیلی روشون زیاده کلا ایتالیایی ها روشون زیاده یه دوتا مجله ایتالیایی رو من چند دقیقه پیش نگاه کردم زده بود هر دو گل بایرن باید مردود اعلام میشد به چه دلیلی اخه خیلی اعتماد به نفسشون بالاس اینا فکر کردن تو آلیانز راحت میتونن گل بزنن و صعود کنن خیلی رویا پردلزی میکنن به خصوص مربیشون

امین چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 14:54

به نظر من بهترین بازیکن دیشب ویدال بود که فوق العاده کار کرد

شبنورد چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 15:13

به نظرم آلگری مانژوکیچو در درجه اول برای این گذاشته بود توو ترکیب که جنگ روانی راه بندازه که خیلی خوبم راه انداخت و هدف دومش گلزنی بود.
در نظرات بازیکنان، بایرنی ها ناراحتن که تو زمین حریف نبردن ولی یوونتوسی ها خوشحالن که توو زمین خودشون مساوی کردن و نباختن! چقدر فرق بین یه تیم اصیل و با برنامه و تیمی که همه بازیکناش دوس دارن ازش جدا بشن برن بارسلونا و رئال و بایرن و سایر تیما

هانس اولریخ رودل چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 15:17

ویدال و کومان بر خلاف کاستا بازده بسیار پایینی نسبت به پولی که براشون خرج شد داشتن.

دانیال چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 20:06 http://bayern.blogsky.com

واقعا عالی بازی کرد ریبری اگه زود تر میومد بایرن میبرد کیمیچ خوب بازی کرداما یک گل تقیر اون بود بالاخره جونه دیگه _--مورتا گفته بود تورین را برای بایرن جهنم می کنیم اما نمی دونه که هرکی تو آلیانز آرنا بازی کرده با گریه بر گشته وبراش جهنم شده

حمید چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 20:22

دانیال دمت گرم خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد