وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: اعلام خبر جدایی گواردیولا، او را در موقعیت خطرناکی قرار داده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به عقیده سرمربی سابق بایرن مونیخ، اعلان رسمی جدایی پپ گواردیولا از این تیم، این سرمربی را در موقعیت خطرناکی قرار خواهد داد. او همچنین صعود بایرن مونیخ به مراحل بعدی لیگ قهرمانان را یک وظیفه دانست. 

 

به گزارش Sport1 اوتمار هیستفلد معتقد است، که پپ گواردیولا با اعلام زودهنگام جدایی خود در فصل آینده، خود را در موقعیت خطرناکی در بایرن مونیخ قرار داده است. او همچنین حذف یوونتوس و صعود به مرحله های نهایی لیگ قهرمانان اروپا را یک وظیفه برای بایرن مونیخ و سرمربی این تیم دانست.

هیتسفلد در گفتگویی با Kicker گفت:

“وقتی یک سرمربی در ماه دسامبر از جدایی از تیم خود خبر می دهد، اوضاع برای او سخت تر از قبل خواهد شد و او در موقعیت خطرناکی قرار خواهد گرفت. وظایف او ازین پس آسان نخواهند بود.
 

“هم اکنون انتظارات بسیار زیادی از بایرن مونیخ وجود دارد. این تیم طی سال های اخیر در کنار رئال مادرید و بارسلونا جزو سه تیم برتر جهان محسوب می شود. آنها به ثبات کافی رسیده اند و در سطح بالایی قرار دارند، پس با این شرایط، شکست یوونتوس و صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا یک وظیفه قلمداد می شود.
 

هیتسفلد در سال 2008 مانند گواردیولا اعلام کرد که در انتهای فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد، اما توانست به قهرمانی بوندس لیگا و دی اف بی پوکال دست یابد. او در ادامه با اشاره به شرایط خود در بایرن مونیخ، به گواردیولا چند نکته را توصیه کرد:

“یک سرمربی باید اهمیت بیشتری به نظم و دیسیپلین تیم خود بدهد. روحیه تیمی را تقویت کند و البته ماتیاس زامر نیز می بایست به این موضوع توجه کند. سرمربی همچنین موظف است که فلسفه خود را در تیم نگاه دارد و از مسیری که پیش گرفته منحرف نشود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد