وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: کومان و کاستا فراتر از حد انتظار ظاهر شده اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در گفتگویی اختصاصی با وب سایت بوندسلیگا شرکت کرد. 

 

در گفتگویی اختصاصی با وب سایت رسمی بوندس لیگا، اوتمار هیتسفلد به تحلیل و بررسی عملکرد بایرن مونیخ تا مقطع کنونی فصل پرداخته و در مورد دو وینگر تازه وارد باواریایی ها -کینگزلی کومان و داگلاس کاستا- صحبت کرده است.

کدامیک از تیم ها تا کنون در این فصل شما را شگفت زده کرده اند؟

“عمدتا دو تیم تازه وارد به بوندس لیگا به دلیل نتایجشان برجسته ظاهر شده اند. اینگول اشتات و دارمشتات تیم های خوبی هستند که به بوندس لیگا اضافه شدند. سرعت خو گرفتن این دو تیم با بوندس لیگا فوق العاده بود. این می تواند انگیزه تیمهای بوندس لیگای 2 را برای حضور در بوندس لیگا بیشتر تقویت کند.
 

به طور خلاصه عملکرد صدرنشین بوندس لیگا، بایرن مونیخ را تا کنون چطور ارزیابی می کنید؟

“بایرن مونیخ مانند فصل گذشته قدرتمند است. پپ گواردیولا تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت از دست داده اما کادر این تیم فوق العاده می باشد. این بدین معناست که گواردیولا می تواند بدون هیچ مشکلی با این وضعیت کنار بیاید. حتی زمانی که بایرن مونیخ 4 یا 5 بازیکن خود را در اختیار ندارد، شاهد خواهید بود که ترکیب آنها همچنان قدرت کافی را داراست. به نظر من بایرن مونیخ نه تنها قوی ترین تیم را در آلمان، بلکه بهترین ترکیب را در اروپا داراست.
 

نظر شما در مورد داگلاس کاستا و کینگزلی کومان چیست؟

“با حضور آنها در ترکیب بایرن، کناره های میدان در خط حمله از وضعیت خوبی برخوردار است. کومان و کاستا هر دو در غیاب بازیکنانی مانند آرین روبن و فرانک ریبری فوق العاده بودند، طوری که جای خالی آنها چندادن حس نمی شود. هر دوی این بازیکنان فراتر از حد انتظارات ظاهر شده اند. قبل از آغاز این فصل کسی در مورد آنها چیزی نمی دانست، اما اکنون همه در مورد آنها صحبت می کنند. هردو از سرعت و تکنیک فوق العاده ای برخوردارند و اکنون تحت هدایت گواردیولا با تیم مطابقت بیشتری پیدا کرده اند.
 

آیا مقایسه وضعیت کنونی دورتموند به عنوان نزدیک ترین رقیب بایرن مونیخ در این فصل، با دورتموند فصل قبل که در اواسط جدول جای داشت، شما را شگفت زده کرده است؟

“خیر من انتظار رقابت بین دو تیم را پیش از شروع فصل داشتم. دورتموند مهمترین رقیب بایرن مونیخ در آلمان است. توماس توخل اکنون فلسفه خود را به خوبی در دورتموند تزریق کرده. تیم او سراسر هجومی نیست، بلکه بر مالکیت توپ تاکید دارد و منتظر ایجاد فرصتی برای حمله است. آنها بی احتیاط دست به حمله نمی زنند. در مقایسه با سال های پیش، دورتموند اقتصادی تر و هوشمندانه تر بازی می کند. آنها هم اکنون تحت هدایت توخل از انعطاف بیشتری برخوردار هستند و غیر قابل پیش بینی نشان می دهند.
 

آیا وولفسبورگ ناامید کننده ترین نیم فصل را تجربه کرده؟

“می توان این را گفت، به خصوص وقتی که وولسبورگ به راحتی امتیاز از دست داده است، در حالی که آنها استحقاق وضعیت بهتری را در آن بازی ها داشتند. انها ثباتی را کی می بایست از خود نشان ندادند ، در حالی که پتانسیل زیادی در ترکیب آنها وجود دارد.
 

نبرد تیم های انتهای جدول را چطور می بینید؟

“مانند سال های گذشته رقابتی سخت در انتخای جدول وجود دارد.تیم های زیادی با ترس و نگرانی از سقوط بازی می کنند. اشتوتگارت، وردربرمن، هوفنهایم و هانوفر در حال تقلا برای جدا کردن خود از منطقه خطر هستند. نسبت به ابتدای جدول، رقابت سخت تری در انتهای جدول برقرار می باشد!
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
7-1 شنبه 12 دی 1394 ساعت 00:24 http://varzesh11.com

واقعا کاستا و کومان فرق العاده هستن سه گانه واس ماس .

رضا المانی شنبه 12 دی 1394 ساعت 01:05

brazil is taking apart ( برزیل از هم جدا شده . نابود شده ) گل بنجم رو که المان زد گزارشگر اینو گفت کلی حال کردم نمیدونم چرا یه دفعه یاد جام جهانی افتادم چقدر خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد