وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هرتابرلین؛ آمار و حقایق

mueller_ima_120676.variant640x360.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ و هرتابرلین امروز در چارچوب هفته چهاردهم بوندسلیگا به مصاف هم میروند. تیم رده چهارمی هرتا با وجود ثبت بهترین شروع در هفت سال گذشته قطعا چندان امیدوار به کسب امتیاز در برابر صدرنشین نخواهند بود. اف سی باواریا نگاه نزدیک تری به آمار و ارقام این بازی انداخته است. 

 


۳۸ سال قبل، آخرین شکست

وقتی که اخرین برد هرتابرلین برابر مونیخی ها در شهر مونیخ رقم خورد، هیچ کدام از بازیکنان فعلی بایرن بدنیا نیامده بودند. در 29 اکتبر 1977 بود که آنها با 2 گل بایرن را بردند. البته در آن دیدار هوینس، رومنیگه و گردمولر به میدان نرفتند. پس از ان،بایرن 16 برد و 4 تساوی در خانه برابر هرتا کسب کرده. در مجموع  بایرن  24 برد، 2 شکست و 4 تساوی در خانه برابر هرتا کسب کرده است.

35 از 60

در مجموع هم آمار به نفع بایرن است. کسب 35 برد و 9 شکست. هرتا تنها یک دیداراز 23 دیدار اخیر را از بایرن برده که به فوریه 2009 و نتیجه ای 2_1 باز می گردد. با این برد خانگی هرتا در ان سال به صدر جدول رفت.

بردهای خفیف فصل قبل

با وجود این آمارها، بایرن هر دو بازی فصل قبل را با حداقل نتیجه به نفع خود به پایان رساند. بایرن هرهشت بازی اخیرش برابر این تیم را برده است .

به یاد پنج گل بمب افکن

پرگل ترین دیدار این دو تیم به 12 ژوئن 1976 باز می گردد که بایرن مهمانش را با نتیجه ی 7_3 برد. در آن دیدار بمب افکن 5 گل زد تا سیصدمین گل بوندسلیگایی اش را جشن بگیرد. بایرن بعدها در سال 1991 نتیجه ای مشابه را برابر همین تیم کسب کرد:7_3

آمار جالب در نیمه ی دوم

با احتساب فصل قبل،بایرن 14 دیدار است که در نیمه ی دوم در خانه گل نخورده است .اکر در بازی فردا همین اتفاق بیفتد، آنها با رکورد فصل گذشته خود برابری میکنند .

درس در قامت داور

دکتر یورگن درس برای نخستین بار قضاوت قرمزها را عهده دار خواهد بود. آخرین باری که این داور 45 ساله برای بایرن قضاوت نمود، به برد 2_0 برانشوایگ درجام حذفی در مارس 2015 بازمیگردد. تیمو گراچ و کریستین گیتلمن کمک های او هستند.استفان لوپ هم داور چهارم می باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد