وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شالکه - بایرن مونیخ؛ مردان باواریا به دنبال تداوم شکست ناپذیری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم شالکه و بایرن مونیخ در چارچوب سیزدهمین هفته رقابت های بوندسلیگا به مصاف هم می روند.  

در یک نگاه
ورزشگاهزمان بازیداور
ولتینز آرنا - گلزنکرشنشنبه 30 آبان 1394- ساعت 21:00 به وقت تهرانتوبیاس اشتیلر

 

بازیکنان غایب این دیدار

شالکه: فابین گیفر، مارکو هوگر، فلیکس پلاته، آتسوتو اوچیدا، ماتیا ناستاسیچ، یوهانس گایس، سیدنی سم

بایرن مونیخ: فرانک ریبری، ماریو گوتزه، تیاگو آلکانتارا، خوان برنات

 

ترکیب احتمالی دو تیم

 

وضعیت دو تیم

شالکه در هفته های اخیر به هیچ وجه عملکرد خوبی از خود ارائه نداده است، چرا که آنها در هیچ یک از 6 بازی رسمی خود در تمامی رقابت ها نتوانسته اند به پیرزی برسند. آنها در آخرین بازی بوندس لیگا با نتیجه 3-2 مغلوب رقیب دیرینه خود بروسیا دورتموند شدند. همچنین آبی های سلطنتی در رقابت های لیگ اروپا مقابل اسپارتا پراگ متوقف شدند.

6 پیروزی، دو تساوی و 4 شکست حاصل کار مردان برایتن رایتر در بوندس لیگا است، که با این نتایج انها هم اکنون در رده پنجم جدول بعد از بروسیا دورتموند، وولفسبورگ و هرتابرلین هستند.

بندیکت هوودس کاپیتان شالکه چندی پیش از ناحیه دست خود دچار آسیب دیدگی شد، اما در صورت موفقت آمیز بودن مراحل ریکاوری این بازیکن می تواند تیم خود را در دیدار مقابل بایرن مونیخ همراهی کند.

بایرن مونیخ صدر نشین قاطع بوندس لیگا محسوب می شود. آنها در هیچ یک از 12 بازی این فصل شکستی را تجربه نکرده اند، و با بروسیا دورتموند اختلافی 5 امتیازی دارند.روبرت لواندوفسکی و توماس مولر که جمعا 25 گل در این فصل بوندس لیگا وارد دروازه حریفان کرده اند، امیدهای اصلی گلزنی باواریایی ها در این دیدار به شمار می روند.

تیاگو آلکانتارا در جریان بازی های ملی بار دیگر دچار مصدومیت شده است و گفته می شود این بازیکن نمی تواند تا حدود یک ماه تیم خود را همراهی کند. فرانک ریبری نیز با وجد آغاز تمرینات، هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

 

رویارویی های پیشین این دو تیم

آخرین پیروزی معدنچی ها مقابل بایرن مونیخ در بوندس لیگا، به 10 بازی قبل در سال 2010 باز می گردد که در این بازی بایرن مونیخ با نتیجه 2-0 مغلوب شالکه شد. این دو تیم همچنین در دیدارهای رفت و برگشت فصل پیشین به تساوی 1-1 رضایت دادند. اما در سایر دیدارها بایرن مونیخ پیروز میدان بوده استو قاطع ترین پیروزی آنها در این بین به ماه مارس 2014 باز می گردد. (نتیجه 5-1)

 

نکات ویژه این دیدار

آبی های سلطنتی در هیچ یک از 6 بازی اخیر رسمی خود پیروز نبوده اند. (سه تساوی و سه شکست)

بایرن مونیخ در 12 بازی از 13 بازی بوندس لیگا توانسته است به پیروزی برسد.

دروازه مانوئل نویر در هر 4 بازی اخیر بایرن مونیخ بسته مانده است.

باواریایی ها در هیچ یک از 10 دیدار اخیر این دو تیم مقابل یکدیگر شکست نخورده اند.

 

پیش بینی Who Scored از نتیجه این مسابقه

1-4

 
نظرات 6 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم شنبه 30 آبان 1394 ساعت 10:22

ایشالا 4یا شاید 5ولی مطمنم زیر 6تا نمیزنیم.امیدوارم لوندوفسکی هم دیگه ض ر زیادی برا روبن نزنه و کاری نکنه که روبن بره هر چند روبن اگه میخاست بره سال 2012میرفت ن الان بخاطر ی بچه لهستانی یکی نیست بگه اخه تو کل افنخارات خودتو تیم ملی تو رو هم بزاری یک سال روبن نمیشه حالا به جای رسیدی که میگی من با کوکا راحت ترم و میخای تیما به حاشیه ببری.تا صد سال دیگه صدتا گلم بزنی باز محبوبیت روبری را بدست نمیاری اونا اثبات شده اند

minoo شنبه 30 آبان 1394 ساعت 16:26

خیلی معذرت میخوام اما باید بگم روبن دیگه پیر شده و در حال حاضر افتخارات لوا بیش تر از روبنه.روبن هم بی شک یه ستاره است اما انتقاد تو تیم ما لازمه و باعث میشه که تیم عیب های خودشو بدونه.
شاید حرف من اشتباهه و روبن به خاطر مصدومیت افت کرده اما اگه میشه در باره ی بازیکن خوبمون که آقای گل مقدماتی یورو 2016 شد اینطوری حرف نزنید.
باتشکر

من فقط بایرنیم شنبه 30 آبان 1394 ساعت 17:24

ببخشید میشه بپرسم تو چه زمینه ای افتخارات لوا بیشتره من همیشه از همه بازیکنا حمایت کردم تا جایی که به تیم لطمه نزنه.اقای لواندوفسکی سال پیش اگه توپا تو تقریبا اره دیگه دو قدمی نزده بود جلو هفسلونا بیرون ما انقدر جلو این اسپانیاییها تحقیر نمیشدیم هرچند داغ هفتا به سینه همشون هست.روبری تا سه سال دیگه رو اوج خواهند بود پس نگین پیر.شومام درباره بازیکن خوبمون که تو جام جهانیهای 2010و2014خوش درخشید وهر دوسال حقشا خوردن اینطوری حرف نزنید.باتشکر

ریبرو شنبه 30 آبان 1394 ساعت 19:27

اخه minoo خیلی نفهمی برو تو جدول گلزنان رو نگاه کن روبن اومده چهارم تازه با اون مصدومیتی که داشت!!!!!!!!!!!!! فک کن
یه لنگه کفش روبن می ارزه به کل لوا
البته من لوا رو هم خیلی دوست دارم
اما پارسال رو یادت بیاد همه میگفتن شاه روبن و هیچ کی از لوا حرف نمیزد

ریبرو شنبه 30 آبان 1394 ساعت 20:00

داداشی ها چرا انقد ساکتید

mo دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 14:57

لواندوفسکی فقط یه وقتهایی خوب میشه. بعد تا 2 هفته گند میزنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد