وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تراپ:حضور درتمرینات آلمان مثل یک رویاست؛ برای رسیدن به مانشافت مدتها تلاش کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه‌بانی که برای نخستین مرتبه به «مانشافت»(تیم ملی آلمان) دعوت شده، گفت: حضور در جمع ملی‌پوشان مثل یک رویاست. 

 
کوین تراپ که تابستان سال جاری از بوندس‌لیگا خارج شد و به عضویت تیم فوتبال فرانسوی‌ پاری‌سن‌ژرمن درآمد، مزد زحمات چند ماه خود را دریافت کرد.

او ابتدای هفته توسط یواخیم لو، سرمربی تیم ژرمن‌ها جهت دو بازی تدارکاتی جمعه با فرانسه و سه‌شنبه آینده مقابل هلند برای نخستین مرتبه دعوت شد.

تراپ 25 ساله به همین منظور اظهارداشت: این چند روز فوق‌العاده خوشحال هستم. چون نتیجه زحماتم را با دعوت به تمرینات تیم ملی گرفتم. برای من این حضور افتخاری بس بزرگ است. هر بازیکن دوست دارد پیراهن تیم کشورش را به تن کرد. برای همه چنین حضوری یک رویا است.

او ادامه داد: برای رسیدن به جایگاه، مدت‌ها با تلاش بسیار زیاد کارکردم. نمی‌گویم در این مدت بی‌اشتباه بوده‌ام. حتی در بازی با مادرید، مرتکب اشتباه نیز شدم. اما خوشحالم نگاهی به عملکرد کلی من نگاه انداخته شد و برای تیم ملی برگزیده شدم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
b چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 21:17

چه خوب....به چهره مستعد جوان.....خیلی عالیه

Führer پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 00:52

چه خوب.چه دروازه بانهای عالی در تیم ملی آلمان هستن..فکر کنید سوای نویر دروازه بان تیم قهرمان اروپا تراستگن و تیمی مثل پاری سن ژرمن که تراپ رو داره..تازه اینکه لنو و فیرمن رو هم داریم..چه خوشحال کننده است این قضیه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد