وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: اوزیل باهوش تر از آن است که برای شکست حریف نیاز به دویدن داشته باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ، مسعود اوزیل را با هوش ترین بازیکن می داند.  

 

در شرایطی اوزیل و همبازیانش در آرسنال امشب در مونیخ مقابل بایرن قرار می گیرند که شکست ممکن است صعود آن ها به مرحله بعدی را زیر سوال ببرد.

به گزارش میرر، لام در خصوص هافبک آلمانی تیم حریف گفت:

“مسوت احتمالا باهوش ترین بازیکنی است که که در کنارش بازی کرده ام. او همینطور با هوش ترین بازیکن فعلی در اروپا است. او کارهایی انجام می دهد که تنها خودش می تواند انجام دهد. بینش او نسبت به بازی به خوبی هر کسی است که دیده ام. مردم همیشه بازی او را درک نمی کنند. او کسی نیست که برای شکست حریف، به دویدن نیاز داشته باشد. او باهوش تر از این حرف هاست. او فضا را می بیند و برای هم بازی هایش موقعیت می سازد. به جدول پاس گل ها نگاه کنید و درک کنید که کسی بهتر از او نیست.
 

“آرسنال به طور جدی با من سیتی برای قهرمانی در انگلستان رقابت می کند و -با وجود شروع بد- در مسابقات اروپایی نیز رقابت می کنند. ما معمولا شکست نمی خوریم، اما در لندن شکست خوردیم. این نتیجه به آن ها اعتماد به نفس داد. باور دارم که آن ها حالا به مونیخ می آیند و می خواهند نتیجه بگیرند.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
ارسنالی پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 11:51

از نظر من هم اوزیل باهوش ترین بازیکن این بازی ه بازی های قبلا اگه ببینیم نه پاس گل در یازده بازیو هم چنین دربل های زیادد بیان گر این هست و همچنین بازی بدون چشمش که عالیه و به چشم نمیاد ارسنالی هستم ولی بی خود از اوزیل دفاع نمیکنم خدایی بازیکن خوبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد