وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توضیح پپ در مورد پست کاپیتان لام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با جذب آرتورو ویدال،انتظار می رود که فیلیپ لام بار دیگر به پست اصلی خود در دفاع راست بازگردد.

 پپ گواردیولا در مورد نقش لام در برنامه هایش گفت:"من تنها یک مدافع راست دارم:رافینیا.خود من خواهان حضور لام در میانه ی میدان هستم چرا که گزینه های غیر قابل پیش بینی زیادی برای ما ایحاد خواهد کرد.ولی با توجه با خضور هافبک های زیاد در تیم لام در برخی بازی ها در دفاع راست و برخی دیگر را در مرکز میدان حضور خواهد داشت.او یکی از مهتریم بازیکنان ماست.لام در اردوی چین در سه پست مختلف بازی کرد و در هر سه نمایشی عالی داشت." 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
روبن جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 21:31

بلا نسبت بهترین دفاع راست جهانه چرا باید تو پست غیر تخصصی بازی کنه اخه چرااااااااااااااا

Issa جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 21:53

بی صبرانه منتظر مربی المانی ام!من مخالف حضور انجلوتی هستم

علی جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:06

ای بمیری پپ بمیری
لام راست بی نظیره بمیری پپ
منم از انجلوتی بدم میاد

علی بایرنی جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:24

مربی بعدی بایرن یورگن کلوپ هستش فصل بعد پپ راهی من سیتی میشه.

germany جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:33

واسه چی لام نباید تو پست اصلی خودش باشه...پپ واقعا داری حوصلم رو سر میبری..بازیکنای المانی رو وقتی اینطوری اذیت میکنی و نمیزاری تو پست اصلی خودشون هنر نمایی کنن برا همین میزارن میرن...تو برو مسی رو بزار دفاع معلومه دوسال بعد رفت تیم دیگه ای میگه من بارسا روبه خاطر چالش جدید ترک کردم... واقعا به کلوپ نیاز مبرم داریم....

googooli شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 00:07

من که از همین حالا استرس مربی سال بعد دارم. انجلوتی اصلا تاکتیک حالیش نیست ولی شانس زیاد داره. اما کلوپ و مخصوصا فاوره خیلی تاکتیکین خوشم میاد

محمدرضا از 96 عاشق آلمان شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 00:47

لام تو سه تا پست بازی کرده تو اردو چین ...فک کنم دروازبان هم بوده شاید جای نویر بذارتش مسخره کچل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد