وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: آقایان نگران نباشند، بایرن آلمانی می‌ماند؛ از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اسپانیایی خطاب به منتقدانش اطمینان خاطر داد بایرن آلمانی باقی خواهد ماند و آرتورو ویدال کمک حال تیم ژرمنی می‌شود.


پپ گواردیولا در کنفرانس خبری قبل از برگزاری مسابقه سوپرجام باشگاه‌های آلمان مقابل نمایندگان رسانه‌ها صحبت‌های احساسی بر زبان آورد و انتقاد‌هایی که به وی به خاطر هموار کردن ورود بازیکنان اسپانیایی و اسپانیولی زبان وارد شده، ‌را رد کرد.

این مربی 44 ساله که تیمش فردا شب (شنبه) در ورزشگاه فولکس واگن‌آره‌نا به عنوان قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا با ولفسبورگ، فاتح جام حذفی(د.اف.ب پوکال) مصاف خواهد داد، اظهار داشت: آقایان جوان، بایرن در  یک صد سال آینده تیمی آلمانی است و آلمانی خواهد ماند. پس نگران نباشید.

او با این جملات به انتقاد‌ چهره‌هایی همچون اوتمار هیتسفلد و اشتفان‌ افن‌برگ که به خاطر کم رنگ شدن حضور بازیکنان آلمانی در بایرن و ورود بازیکنان اسپانیایی به این تیم، خرده گرفته بودند، واکنش نشان داد.

 

*ناخواسته به بایرن نیامدم

او ادامه داد: می‌دانم چقدر ساختار بازیکنان آلمانی در بایرن اهمیت دارد.اما این باشگاه وسیع است. من به اینجا نیامده‌ام که ناخواسته باشد و ناخواسته آلمانی یاد بگیرم. ژابی آلونسو بازیکن رئال مادرید بود. او بازیکن تیم قهرمان جهان بوده است. خودش تصمیم گرفت به اینجا بیاید. او حتی به زبان آلمانی مصاحبه کرد. تمام مصاحبه‌ها اینجا به آلمانی است. په‌په رینا دیروز اینجا بود و آلمانی صحبت کرد. من متوجه وضعیت هستم. درک می‌کنم چقدر زبان آلمانی در بایرن اهمیت دارد. اما در رختکن و زمین بازی، این موضوع مشکلی ندارد.

 

*بایرن، تیمی همیشه آلمانی

گواردیولا در ادامه عنوان کرد: بایرن یک تیم آلمانی است و همینطور هم باقی خواهد ماند. تردید نکنید. متشکرم از این که اینجا هستم. خیلی راضی هستم هر روز می‌توانم تجربه حضور در آلمان داشته باشم. فرزندانم اینجا به مدرسه می‌روند و آلمانی فرامی‌گیرند. ژابی آلونسو هر روز ساعت 9 اینجا است که آلمانی یاد‌بگیرد. تیاگو هم همینطور است. دیروز دیگو کاستا اولین جلسه آموزش آلمانی‌اش را انجام داد.  همه این کار‌ها را از ابتدا انجام داده‌ایم. من خودم 6 ماه تمام در نیویورک بودم و آنجا آلمانی یادگرفتم. از این بابت مشکلی نیست. این عده به بایرن می‌آیند که برای باشگاه کاری بزرگ انجام دهند. در نهایت همه ما به زمین می‌رویم و بازیکنان تلاش می‌کنند بهترین عملکرد خود را ارائه کنند. 

*اولین و آخرین بار

مربی اسپانیایی و خالق تیکی‌تاکا در مورد آینده بایرن عنوان کرد: این اولین و آخرین مرتبه‌ایی است که درباره موضوع حرف می‌زنم. من مربی بایرن هستم. متشکرم که اجازه حضور در اینجا را دارم. تمام تلاشم را برای بایرن بکار می‌گیرم. بهترین کارم را نیز انجام می‌دهم. درباره‌ آینده هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. شاید افن‌برگ که اسطوره بزرگی از بایرن است،‌ بیشتر از من بداند. حتما به او  زنگ خواهم زد. از هیچ باشگاهی در دنیا پیشنهادی نگرفته‌ام. همین‌جا در بایرن بسیار خوشحال و راحتم. هر لحظه‌ که تصمیمی بگیرم،‌ به کارل هاینس رومینیگه،‌ اولی هوینس و ماتیاس سامر موضوع را اطلاع می‌دهم. خیلی چیزها را این اواخر خوانده‌ام. می‌خواهم بهترین کار ممکن را برای بایرن انجام دهم. مسلما یک سال، زمانی طولانی است و 3 سال نیز دوره کاملا طولانی و خارق‌العاده‌‌ای است. مسلما برای بایرن مشکل نخواهم بود.نمی‌خواهم مثل باشگاه سابقم که از دوران کودکی در آن بودم، برای باشگاهم مشکلی بشوم.

 

*ویدال،‌کمک حال بایرن

وی در مورد آرتورو ویدال، خرید جدید شیلیایی تیم نیز عنوان کرد: باشگاه بازیکنانی را خریداری می‌کند و مربی آنها را تمرین می‌دهد. از 50 سال قبل به همینگونه بوده است.در مورد من هم همین امر صادق است. شما از من بپرسید که نظرم در مورد بازیکنان چیست. آنوقت من هم نظرم را می‌گویم و بعد باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند. خیلی خوشبختم که بازیکنانی مثل ویدال خریداری می‌شوند. باشگاه از من در مورد ویدال نظرم را سئوال کرد و من هم گفتم به عملکردش تردیدی ندارم. او تجربه بسیار زیادی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. با شخصیت و کیفیت کارش، قطعا به ما کمک خواهد کرد. مسلما او در مرکز خط یانی بازی خواهد کرد.

 

منبع

نظرات 19 + ارسال نظر
روبن جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 17:17

بایرن و دیگر هیچ...

اکبرماتئوس جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 17:19 http://ABUALISINA

امیدوارم امسال حسن ختامی بر مربیگری پپ باشه.

مسعود از شیراز جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 17:25 http://bayern.blogsky.com

خدا کنه بره و بر نگرده

گواردیولا 20 جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 17:29

# گواردیولای کبیر و دیگر هیچ

karan جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 17:36

انصافا امسال اگه بد شانسی نمی اورد و این همه مصدوم نمیداد سه گانه رو میبرد...
ریبری-روبن-شواینی-لام-الابا-لوا و.....همه بازیکنان تو مقطعهای حساس فصل مصدوم شدن و دیگه تیم نتونست ریتم خودشو بدست بیاره ولی امسال مصدوم نده هر تیمی رو له میکنه...
اگه میره یا میمونه امیدوارم زودتر تصمیم بگیره و کارلتو قهرمانی چمپیونز لیگ تو رگ و ریشه داره امسال با ایت ترکیب سه گانه رو میبره
نویر(اولریش)
الابا(برنات)-بن عطیه(بادشتوبر)-بواتنگ(دانته)-لام(رافینیا)
مارتینز(الونسو)
ویدال(روده)-تیاگو(هویبیرگ)
ریبری(گوتزه)-لوا(مولر)-روبن(کاستا)
ولی کاش گریزمان رو می اوردن

germany جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 17:39

اقای پپ ما مشکلمون زبان المانی هست و بازیکنایی که میان اونجا باید یاد بگیرن چون لازم و ضروریه....ولی ما مشکل اصلیمون کم تر شدن بازیکنای المانیه برا همین یه چندتا بازیکن المانی و با استعداد بیاری...این کارو بکنی ممنون میشم...

سجاد جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 18:08

با سلام.اخه جناب پپ چرا از وقتی که اومدی شروع به لجبازی کردی؟چرا ترکیب برنده ی بایرنا(4.2.3.1)تغییر دادی و به(4.1.4.1)تبدیل کردی؟چرا لام به هافبک بردی و رافینیا را فیکس کردی؟بخدا همه ی بایرن وقتی اومدی امیدوار بودن عصر باشکوه تاریخ بایرن را شروع کنی ولی چرا به فاجعه تبدیلش کردی؟چرا رفتی اسپانیایی هایی مثل رینا الونسو برناتا اوردی و المانی هایی مثل وایزر کروس امره کان شواینی را باعث رفتنشون شدی؟چرا گوتزه را مدام گذشتی وینگر تا اینقدر افت کنه؟مگه قرار نبود هویت المانیه تیم حفظ کنی و در کنارش فوتبال تیکی تاکایی هم وارد پس چرا با لجبازی هویت لامانی تیم از بین بردی و نابودمون کردی؟چرا؟چرا؟و چرا؟با تشکر.

Soheil جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 18:37 http://bayern.blogsky.com/1394/04/26/post-13

ژرمنی باهات موافقم پپ اگ رو جوونای بایرن بیشتر بتونه کار کنه واقعا ازش راضیم مثلا یکی مثل وایزر واقعا استعداد شکوفایی میشد حیف شد از دستش دادیم..اگ امسال 3 گانه رو بیاره وو خریدای المانی بکنه یا بتونه استعدادای المانیو شکوفا کنه من دوسدارم بمونه در غیر اینصورت فقط کلوپ باید بیاد

farid 10 جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 19:57

با این همه حرف منطقی که میزنه چیزی نمیشه گفت
امیدوارم تا ابد سرمربی بایرن باشی.

رضا گرجی جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 20:28

ببخشید دوستان متوجه نمیشم موفقیت یه مربی قرار نیست سالها تکرار بشه،از ترکیب برنده ی اون سال ریبری و روبن و مارتینز و هولگر نبودن،من متوجه نمیشم پپ باید چیکار میکرد،اگه کسی مربیگری درجه ۳هم داشته باشه متوجه میشه بدون داشتن ستون های اصلی تیم نمیشه امید قهرمانی داشت،تازه آلابا هن نبود،پپ پارسال بدشانسی اورد،بیاید یکم تو قضاوت ها منصف باشیم،پارسال وقتی دیدار رفت پورتو را باختیم همه انتقاد کردن من گفتم برگشت میزنیم،بازی با بارسا هم خدایی به نبوغ مسی و اشتباهات پپ و بازیکنا باختیم،اما بیاید منصف باشیم پپ واسه بایرن تمام تلاششو کرده ،امسال خریدها خوب بوده امیدوارم قهرمان بشیم و پپ بمونه

ریبری کبیر جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 21:18

یروزی میفهمید که پپ خیلی عالی کار کرده

Issa جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:00

بایرن شالوده اصلی تیم ملی المان هست باید بازیکنای المانی جذب کنه،تو از وقتی اومدی همه ی جوونای المانی رو فرستادی رفتن ،نفربعدی گوتزه بود که انتقادات باعث شد فعلا عقب نشینی کنی

محمدمشهد جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:32

از پپ گواردیولا خیلی خوشم میاد واقعا مربی باکلاسیه ببینید چه طوری جواب داد به نظر من باید افتخار کنیم به بایرن که همچین مربی مثل پپ که سال ها تو بارسا بوده انقدر عاشق بایرن منکه دوسش دارم تا هروقت که با بایرن

Führer جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 23:01

خدایی چه رویی داره این مردک! همه رو اوسگل فرض کرده این بی .....!

germany جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 23:18

اقای رضا گرجی پارسال دست پپ از پشت بسته بود مهره های اصلیش رو نداشت درست ولی پیارسال که از رئال باختیم چی اون موقع هم مصدوم داشت واسه اینم دلیلی داری...به نظر من مصدومیت یه بهونس پپ کلی مهره ى جوون هم داشته که ازشون استفاده نکرده چون میترسیده ازشون بازی بگیره....چرا فکر میکنید پپ مربی بزرگیه دلیل پادشاهی بارسا با پپ در اروپا وجود بازیکنای با استعداد و باهوشی مثل ژاوی و اینیستا و به خصوص مسی بوده و همینطور بوسکتس...نه مثل اینکه داستان هنوزم ادامه داره...

نازی سنتر شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 00:26

اقا پپ رفتنی نیست قراره اخراج بشه

Soheil شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 02:25 http://bayern.blogsky.com/1394/04/26/post-13

پیارسال هنوز بازیکنا با ترکیب اشنا نشده بودن چون سال اولشون بود پارسال تازه راه افتاده بودن ک اون همه مصدوم ب بار اومد..ولی امسال خدا رو شکر مصدوم نداریم اگ چمپیوزو واسم بیاره واقعا ارزش تمدیدو داره در غیر اینصورت کلوپ باس بیاد

رضا گرجی شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 06:33

جرمنی جان،اگه دقت کنی اونسال که به رئال باختیم تیم هنوز امادگی تحول را نداشت شاید هم سبک کار پپ جلوی رئال بد بود،شما میتونی هیچوقت نویر را اونجور ببینی? بعضی بازی ها اتفاقه،اما پارسال اگه دقت کنی تا قبل از مصدومیت ما درو میکردیم من تمام جرایدش هست الان،تمام قدرت های اروپا شانس اول را بایرن میدونستن حتی یادت هست پیکه میگفت کاش به بایرن نخوریم ،برادر یکم انصاف هم خوبه ما به تیمی باختیم که تمام مهره هاش اماده بودن،نظر من اینه پپ خط اتش بایرن را تقویت کرده البته قبول دارم تو دفاع راحت ضد حمله میخوریم،اما نظرمه کم کاری نمیکنه پپ

ARIAN-85 شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 16:14

وای به حال این همه ایرانی , بدبخت و ساده که با یک حرف همه نظرهاشون عوض میشه
با یه حرف 20 میلیون نفر میرن پای صندوق رای ....
با یه حرف میریزن تو خیابون و شادی میکنن.....
با یه حرف دشمن و متجاوز ناموسشون رو روی سر مینشونن و بهش کمک میکنن
و با یه حرف مربی ای که تا دیروز تف و لعن میکرده حالا میخوان که بونه
متاسففففففففففففففمممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد