وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رضایت بایرنی ها از اردوی چین

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در دومین مسابقه خود در اردوی چین اینترمیلان را با نتیجه 1 بر 0 شکست داد.


بایرن مونیخ که برای برپایی یک اردوی تدارکاتی راهی شرق دور شده است، تا به اینجا در دو بازی دوستانه مقابل والنسیا در پکن و مقابل اینترمیلان در شانگهای با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرده‌اند. سه نفر از معروفترین بازیکنان این تیم از دستاوردهایشان در این سفر گفتند.

مانوئل نویر: از اینکه می‌بینم دو بازی نخستی که در چین انجام داده‌ایم، پیروز میدان بوده‌ایم خیلی خوشحالم و حس خوبی دارم. به نظر من دوگلاس کاستا اگرچه تازه به بایرن پیوسته است، اما در هر دو بازی عالی کار کرد. او چنان دونده پر سرعتی است که مرا یاد موشک می‌اندازد؛ می‌تواند با هر دو پایش سانتر کند و توپ‌ها را هم از راست و هم از چپ به تور دروازه می‌چسباند.

توماس مولر: بازی بعدی را هم ببریم، حد و اندازه‌های قهرمانی را حفظ کرده‌ایم. فقط ایکاش گل‌های بیشتری می‌زدیم. به هر حال از اینکه ارتباط خوبی با هواداران برقرار کردیم و با آنها گپ زدیم خوشحالم و به ما واقعا خوش گذشت.

ماریو گوتزه: تمرین کنگ‌فو چینی تنوع قشنگی بود. برای اولین بار بود کنگ‌فو را تجربه می‌کردم و این تجربه زیبا دید خوبی به من داد. از اینکه در دیدار مقابل اینتر موفق به گلزنی شدم هم خوشحالم و مسلما هر کسی بتواند به تیمش کمک کند، خوشحالی دارد. 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد