وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دلایل احتمالی پیوستن شواینی به منچستر یونایتد

 

هنوز هم انتقال هافبک آلمانی مونیخ به باشگاه منچستریونایتد جای سوال زیادی را بین هواداران مونیخی و حتی منچستر یونایتدی باقی گذاشته است. مدیاهای کشور آلمان و انگلیس به برخی از این دلایل احتمالی نگاه کرده اند و آن را بر شمرده اند که با یکدیگر نگاهی به آنها خواهیم انداخت.

جاه طلبی و تنوع طلبی شوان اشتایگر :  

جاه طلبی و تنوع طلبی خصلتی است که شواین اشتایگر همواره آنها را داشنه و ان را حتی بازگو نموده است.شوان اشتایگر در این مورد گفته است من بعد از سالها بازی در مونیخ احتیاج داشتم جاه طلبی خود را حفظ نمایم و چالش جدیدی را در زندگی داشته باشم و ان را تجربه نمایم .

دلایل مالی :  

دلایل مالی هم میتواند در این انتقال نقش داشته باشند به هرحال مدیران بایرن مونیخ وبه خصوص شخص هوفنر برای بازیکنی که در سال اخر قرارداد خود قرار داشت و نمیخواست قرارداد خود راهم تمدید نماید 20 میلیون یورو دریافت نمود که نمیتواند برای مدیران بایرن با این شرایط مبلغ چندان بدی باشد.شخص شوان اشتایگر هم 30 میلیون یورو علاوه بر پاداش ها به تنهایی دریافت خواهد نمود.به طور حتم دستمزد دریافتی شوان اشتایگر در منچستر نسبت به دستمزد کنونی و حتی احتمالی و اینده مونیخیها بیشتر خواهد بود.

نقش خانواده اشتایگر :  

هردو برادر شوان اشتایگر از طرفدارن منچستر محسوب می شوند و حتی جد مادری وی نیز طرفدار باشگاه انگلیسی می باشد .توبیاس برادر کوچکتر شواینی از اینکه برادرش به منچستر رفته است بسیار خوشحال است وان را در توییت خود نیز ذکر کرده است.ممکن است انها نیزشوان اشتایگر را تشویق به این کار نموده باشند.

روابط نه چندان خوب با گواردیولا :  

بسیاری این دلیل را مهمترین دلیل رفتن باستین از مونیخ می دانند در صورتیکه مربی مونیخیها ان را به شدت رد می کند.شوان اشتایگر دارای روابط خوبی با گواردیولا نبود و ممکن بود در فصل اینده نیز شواینی جایگاه خود رابدین سبب در تیم از دست میداد.

ترس کادر مدیریت از آشوب احتمالی در باشگاه توسط شواینی :  

باشگاه به شدت از این موضوع واهمه دارد و روی ان حساس است .اختلاف شواینی با گواردیولا ممکن بود باعث دو دستگی در رختکن و اشوب در رختکن و بازیکنان تیم مونیخی به رهبری شواین اشتایگر می شد و باشگاه وبه خصوص شخص رومنیگه به خاطر جلوگیری از این امر و حمایت و اقتدار سرمربی خود مجبور به تصمیم فروش این بازیکن گرفته باشد .گفته می شود در دو فصل قبل هم مانژوکیچ کروان به همین خاطر از باشگاه مونیخی طرد شد.رومنیگه و گواردیولا به شدت این دلیل را تکذیب می نمایندو ان را قبول نمی نمایند.

عدم تمدید قرارداد و سرپیچی از فرمان هوفنر :  

این یک قانون مهم در باشگاه مونیخی است که با امدن هوفنر در باشگاه باواریایی نهانیده شده است وخلاصه ان این است که بازیکنی که در سال اخر قرارداد خود است اگر قرارداد خود را تمدید ننماید محکوم به فروش است.این مساله عینا در مورد تونی کروس انجام شد و به به احتمال زیاد در مورد باستین شوان اشتایگر هم ممکن است اجرا شده باشد زیرا شواینی هم حاضر به تمدید قراداد نبود و اعلام کرده بود تنها می خواهد یکسال دیگر در مونیخ بماند .

نقش فن خال :  

نقش او نیز می تواند بسیار مهم باشد مربی که واقعا به شوان اشتایگر بر عکس مربی کنونی مونیخیها اعتماد و اعتقاد کامل دارد و اورا واقعا دوست میدارد.فن خال شخصا بارها برای جذب شوان اشتایگر سعی و تلاش نمود و مدیران منچستر را عاقبت مجبور به خرید شاگرد سابق خود کرد.

نقش بواخیم لو وتیم ملی آلمان :  

بسیار اینده شواینی در تیم ملی وداشتن رهبری مانشافت و حضور در رقابتهای جام ملتهای قاره سیز در فرانسه را نیز در این انتخاب موثر می دانند.لو در سخنانی به پودولسکی به وی فهماند در صورتیکه در ارسنال بمانی ولی بازی نکنی جایی در ترکیب تیم ملی المان برای یورو نخواهی داشت سخنانی که شوان اشتایگر معنی ان را به خوبی درک نمود (در صورتیکه لو ان را هیچ وقت مستقیم به شواینی نگفته بود) شوان اشتایگر نیز که میدانست با ذخیره شدن در باشگاه بایرن ممکن است اینده اش در تیم ملی توسط لو نیز مورد تهدید قرار بگیرد وشاید ان را از دست بدهد مجبور به ترک باشگاه بایرن مونیخ گردید.استقبال و حمایت یواخیم لو از تصمیم شوان اشتایگر مبنی بر ترک بایرن و رفتن به منچستر نیز به این امر بیشتر دامن می زند.

نقش آنا ایوانوویچ و ژندگی جدید باستین در دنیای مد و مدلینگ :  

ممکن است نامزد و دوست جدید شوان اشتایگر نیز در این تصمیم بی بهره نباشد. آنا در سوییس زندگی می کند اما باشگاه تنیس وی و بیشتر اقامت وی در لندن است بنابراین شواینی ممکن است برای بیشتر در ارتباط بودن با نامزد تنیسور مشهور خود این تصمیم را اتخاذ نموده است.از طرفی دیگر به باور بسیاری شواینی با دوستی با آنا وارد دنیای دیگری شد وی حالا میخواست بیشتر در انظار عمومی دیده شود زندگی در مونیخ به خاطر اینکه وی را بسیار می شناختند و همواره حرکات او مورد نظر اهالی شهر بود کار را برای شواینی مشکل تر می نمود او میخواست وارد فضای جدیدی شود و زندگی در منچستر و نزدیک بودن به لندن بزرگترین شهر قاره سبز این امکان را بیشتر برای او و نامزد مشهورش فراهم می سازد زیرا دیگر در انگلیس او کمتز ریر نظر اهالی فوتبال و طرفداران خود قرار دارد.باستین اعلام کرده به دنیای مد و فشن علاقه زیادی دارد و انگلیس می تواند این امکان را بهتر از المان برای وی و نامزد تنیسورش فراهم سازد.
 

منابع مورد استفاده : Spiegel -بیلد -تی زد -دی ولت-بیلد زایتونگ آلمان و تایمز -مترو-دیلی استار و میرور انگلیس

 

روزبه ذوالقدر 

 

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
پپ کبیر دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 20:14

*دلایل رفتن شواینی
٪ آنا ایوانوویچ تنیسور صرب و نامزد شواینی
٪ سن بالای شواینی ۳۲ سال و افولش
٪ علاقه شواینی و برادرش به منچستر
@ واسه مخالفان پپ و بایرن آرزوی بهبودی وشفا میکنم!

گواردیلا ۲۰ دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 20:26

این سایت خیلی شلوغش کرده رفتن یه بازیکن تموم شده رو
خواهشا راجب این بازکن معمولی اینقدر مقاله نزارید
بهتر از تیم بزرگ بایرن دفاع کنید تا یه بازیکن درپیت!

علی بایرنی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 20:36

اگه شواینی در پیته تو هم معلومه تازه اومدی به جمع طرفدارای فوتبال باستیان یکی از اسطوره های تیم بود و بهترین بازیکن تیم حالا برین با اون مربی کچلتون حال کنید.

علی بایرنی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 20:37

پپ مربی نیست ی ادم لجبازه کثیفیه

محمد مشهد دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 21:20

هیچ ربطی به پپ نداره هر وقت خود شواینی گفت بخاطر پپ از بایرن رفتم اونوقت پپ مقصر بدونید من یادمه قبل هاینکس منچستر بن دنبال شواینی بود وحتی برادر شواینی خیلی تقلا داشت باستی بره منچستر پس مواهش میکنم پپ مقصر ندونید

علی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 21:26

سلام
کسایی که طرفدار مربی (پپ) مثل یه فاحشه هی تیم شونو (جای خواب) عوض می کنه.
مای سان شواینی # شواینی خدای فوتبال # شواینی بایرن مونیخه
خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم.....

germany دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 21:36

پپ کبیر خواهشا ببند دهنتو خودت مشکل داری و مریضی بازم اون مربی اسپانیایی کچلت....اولا پپ خودش بلد نبود از شواینی بازی بگیره و اصلا افت نداشت دوما شواینی فقط 30 سالشه و خیلی از اسطوره های فوتبال تو دنیا هستن که هنوزم بازم سن خیلی زیاد دارن فوتبال بازی میکنن...تو دهات شما کسی که 30 سالشه سنش بالاس...خاک بر سر اون کسایی که تورو لایک کردن...هر کی هم میخواد دیس بده...بده به در انقد دیس بده که دیس دونش دربیاد...

ariya1900 دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 21:52

بارسایی ها لطفا اینجا نظر ندهند..

ما میدونیم چی باید بگیم درمورد مربی تیم..

شما هم یادت باشه واسه آوردن نام شواینی اول باید اجازه بگیری بعد بیای نامشو به زبون بایری خب

نام شواینی اندازه کلام تو نیست خیلی ریزی.

germany دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 21:57

ariya 1900 با منی داداش....؟؟؟؟

حمید دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 22:22

تا جایی میدونم بایرن طرفدار دو روزه که رنگ عوض کنه نداشت. شمایی که از پپ دفاع میکیند یاتون نیست تو جام حذفی به دورتمند باخت یا به بارسا چه تند انتقاد میکردید یا تا یه بازی میبرد دفاع میکردید هفته بعد که میباخت نارحت بودید. چیزی که مسلمه بایرن نه الان قشنگ بازی میکنه نه نتیجه میگیره. ضمنا شوانی به خاطر پپ رفت همه هم میدونند صد دردصد از النسو و برنات رافینا بهتر بود . پپ همونی که به مولر هم گیر داده بود هنوز متوجه نشده المان و بایرن یک تیمند نه تک ستاره مثل مسی یا رونالدو که فقط تو باشگاهشون خوبن همونا هم جلوی تیم المان کم اوردن

alireza دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 23:18

طرف میگه شوانی 32 سالشه؟ ...... بعد امده اینجا زرت و پرت هم میکنه

مهدی سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 12:30

این دلایا هم بود که یادتون رفت شوانی بمبی تو ورزشگاه منفجر کنه یا مثلا بزنه تو گل خودمون زنگ در خونه گواردیلا بزنه فرار کنه یا کفشاشو لنگه به لنگه ب÷وشه یا دیر به بره باشگاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد