وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانسه - آلمان؛ دیداری دوستانه در پاریس

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم ملی فوتبال فرانسه و آلمان چهار ماه دیگر در چارچوب دیداری دوستانه با هم روبرو خواهند شد.


فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد تیم ملی‌‌اش در روز چهارشنبه شب 22 آبان سال جاری ساعت 22 با همتای آلمانی‌اش در چارچوب دیداری دوستانه روبرو خواهد شد. این دیدار در ورزشگاه استادو فرانس پاریس برگزار خواهد شد.

آخرین دیدار میان دو تیم در مرداد سال پیش برگزار شد، در حالتی که آلمان توانست یک به صفر پیروز شود. این دیدار در ورزشگاه ماراکانا در شهر ریو دو ژانیرو برقرار شد و تک گل آن را متس هوملس به ثمر رساند.
همچنین آخرین دیدار دو تیم که در ورزشگاه استادوفرانس در زمستان دو سال پیش بود که 80 هزار تماشاگر هم از نزدیک نظاره‌گر آن بودند. در این دیدار هم آلمان با دو گل به پیروزی رسید. 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
EHSAN پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 16:27

وقتی حرف از آلمان و فرانسه میشه یاد سوپر سیو مانوئل میوفتم

7 germany cr پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 16:41

امیدوارم این بازی با این که دوستانه هستش شل نگیره یوگی عزیز و جوون هامون بتونن یه خودی نشون بدن فقط دفاع مانشافت درست بشه همه چی حله این همه بازیکن گل زن داریم . فقط این تراستیگن به تیم دعوت نشه که به اندازه ی کافی سوتی داده و مایه ی ابروریزی هستش

germany پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 17:27

باهات کاملا موافقم دوست عزیز بازی های دوستانه شاید مهم نباشن ولی پیروزی بهشون روحیه میده ای کاش دست کم نگیرن این بازیو....

Führer جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:00

درود..بازی با فرانسه جام 82 برنده آلمان.جام 86 برنده آلمان و 2014 برنده آلمان..درود بر آلمان..پارسال تیم خوبی داشت فرانسه و اگه به آلمان نمیخورد شاید به فینال میرسید..بعد از اون بازی بود که فهمیدیم عیار تیم آلمان در جام 2014 خیلی بالاست..

ARIAN-85 شنبه 13 تیر 1394 ساعت 11:41

آلمان که عشقه
فرانسه بدون هانری و زیدان و ریبری مثل همون آچار فرانسه بی دسته است

germany شنبه 13 تیر 1394 ساعت 15:47

...(ARIAN -85

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد