وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: افسوس می‌خورم برزیل را تحقیر کردیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان می‌گوید افسوس می‌خورد که برزیل را در جام‌جهانی با نتیجه 7 بر یک تحقیر کردند.

فیلیپ لام که پس از جام‌ جهانی برزیل از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد، گفت قصد بازگشت به تیم ملی کشورش ندارد. او همچنین اعتراف کرد تیم ملی آلمان نباید برزیل را با نتیجه 7 بر یک در جام جهانی شکست می‌داد.

لام که کاپیتان تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل بود، پس از پایان این رقابت‌ها از بازی‌های ملی خداحافظی کرد تا تمرکزش تنها روی بایرن مونیخ باشد.

او در گفت‌وگو با مجله فرانس فوتبال درباره خداحافظی از تیم ملی آلمان گفت: مطمئن باشید از تصمیمی که گرفته‌ام بازنخواهم گشت. کسانی که من را می‌شناسند، به خوبی می‌دانند که وقتی تصمیمی بگیرم، دیگر عوض نمی‌شود. هیچ زمانی بهتر از این نبود که از تیم ملی آلمان خداحافظی کردم. در ماراکانا آرژانتین را بردیم و قهرمان جام جهانی شدیم و در بهترین زمان ممکن از تیم ملی آلمان خداحافظی کردم.

مدافع سابق تیم ملی آلمان ادامه داد: همیشه زندگی شخصی‌ام از زندگی حرفه‌ای مهم‌تر بوده است. به همین خاطر باید بگویم که تولد فرزندانم برایم خیلی شیرین‌تر از قهرمانی در جام جهانی بود. در طول 6 هفته‌ای که در برزیل بودم خیلی دلم برای خانواده‌ام تنگ شد. اکنون خیلی خوشحالم که کنار آنها هستم. وقتی آنها کنار من هستند خیلی خوشحالم و زیباترین لحظاتم را سپری می‌کنم.

یک سال پیش در چنین روزهایی تیم ملی آلمان در نیمه نهایی جام جهانی برزیل با نتیجه 7 بر یک برزیل را شکست داد و به فینال راه یافت. او در ادامه با برزیلی‌ها همدردی کرد و آن را شبیه شکست آلمان برابر ایتالیا در خانه در جام جهانی 2006 دانست: کاملا می‌دانستم که آنها در آن موقع چه احساسی داشتند. این اتفاق تقریبا برای ما در سال 2006 افتاد و در خانه با دو گل برابر ایتالیا شکست خوردیم.

او درباره شکست تاریخی برزیل از آلمان گفت: در واقع رحم لطف کردن جایی در فوتبال ندارد ولی افسوس می‌خورم که این قدر به برزیل گل زدیم و میزبان جام جهانی را آن طور تحقیر کردیم.  

 

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
ariya1900 پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 16:30

بله

ما با برزیلیا هیچوقت مشکلی نداشتیم

ولی خب فوتبال همینه دیگه.. اگه این اتفاقات و هیجانات نباشه که جذابیتشو از دست میده

از برزیلیا متنفرم پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 16:47

اتفاقا خوب کردین دست گلتون درد نکنه که بهترین شب زندگیمو رقم زدین تازه کاپیتان باید بیشتر میزدین تا این برزیلیا تا ابد خفه بشن درود بر شیرمردای المان بزرگ این نیمار خوب ...... دستتون درد نکنه اینا باید 12 تایی میشدن تا من حال کنم همیشه از برزیل و اسپانیا و انگلیس بدم میومد جونم کاپیتان لام .

KARAN پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 17:51

اتفاقا خوب کار کردید دیگه کسی نمیگه برزیل بهترین تیمه اصلا پر روی محض میخواد...
2-دیگه دشمنان فوتبال مدرن المان نمیگن تیمهای بزرگ رو نمیبرن و عربستان 2002رو که 8 تای کردیم حریف ضعیف بود

اف سی هالیوود پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 19:02

اتفاقا من یه بار تو pec با آلمان برزیلو 12 تایی کردم
خخخخ حالا 12 تاهم نه ولی زیاد خوردن از من

اف سی هالیوود پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 20:25

ببخشید اشتباه شد pes

Aref Germany پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 20:39

مطمئنید که کاپیتان فلیپ لام گفته : " تحقیر " ?!

چون با شناختی که من ازش دارم فکر نمیکنم همچین حرفی بزنه اونم تو یه مصاحبه به این مهمی

germany پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:54

فلیب جان واسه چی ناراحتی برزیل تیم بزرگیه و تحقیر کردن تیم های بزرگ نمیدونی چه حالی میده.. اگه المان ستاره پنجم رو بگیره دیگه هیچ دلیلی نمیبینم که طرفدارای تیمای دیگه به المان گیر بدن به امید یه پیروزی شیرین تاریخی دیگه مشابه همین جلو ایتالیا و به خصوص انگلیس...

Führer جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:03

باید بیشتر گل میزد تیم آلمان.دقیقا معلوم بود که مراعات کردن و بیشتر نزدن..اختلاف فوتبال آلمان با برزیل بیشتر از هفت گل میشد..حالا اگه اون برزیلیهای عقده ای بودن که هرچی میومد میزدن نقطه عطف فوتبالشون میشد و کلی آبروریزی میکردن!..یادمون نرفته جام 2002 رو که اون رونالدو دلقک با اون مدل موی مسخره چیکار میکرد..باید بیشتر از 10 تا میخوردن پارسال..زمان اوج برزیل اختلاف آنچنانی با آلمان نداشت ولی زمان اوج آلمان اختلاف خیلی زیادی داشت و برزیل هفت تایی کردیم و جام رو از قاره ای دیگه به آلمان آوردیم..کاش لام نمیرفت به این زودی،همچین بازیکنی توی هر کشور دیگه ای بود به این زودی خداحافظی نمیکرد و افتخار کسب میکرد..حیف شد،میتونست جام ملتهای اروپا هم با کاپیتانی لام قهرمان بشه تیم..

DaPhNe جمعه 12 تیر 1394 ساعت 13:44

اخه کاپیتان ما - عزیز دلم
تو که خودت گفتی فوتبال جای رحم نیست
اونا هم اگه شرایط مارو داشتن همین کارو میکردن
یک امر طبیعیه
نتیجه غیرقابل باوری بود
درست
ولی بنظرم عادلانه بود
نتونستن خودشونو جمع و جور کنن و روی یک ستون استوار نباشن
این ضعف بزرگیه که باید برطرف کننش - برزیل در یک ورطه افتاده ..بعد یه مدت درست میشه
مثل دوران پله - دی دی - گارین شاو -زیزینهو - روماریو - داگیا - که در قدیم عالی ترین فوتبال بودن نمیشه ولی خب بهتر از الانش میشه ...
حالا هم نه ما با اونا مشکل داریم نه اونا با ما
از اخلاق و رفتارشون بعد بازی خیلی خوشم اومد
هرچند این اتفاق خیلی هارو توی دنیا با ما دشمن کرد
----------------------------------------------------------------------
بقیه ی حرفای فیلیپم قشنگ بود ....اخلاقشو دوس دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد