وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنامه‌های تابستانی بایرن مونیخ

 

فصل گذشته را براى بایرن مونیخ تنها با قهرمانى در بوندسلیگا با توجه به انتظارات بالا از این تیم می‌توان تلخ و مایوس کننده ارزیابى کرد. 

شاگردان پپ گواردیولا در فصل اخیر براى سومین بار مقتدرانه بوندسلیگا را فتح کردند،‌اما رویاى این تیم براى فتح DFB Pokal و لیگ قهرمانان با حذف در مرحله نیمه نهایى این رقابت‌ها نابود شد. البته از موج مصدومیت‌های بایرن مونیخ در حساس ترین دوران فصل نباید به آسانى گذشت، براى نمونه در بازى نیمه نهایى لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا پپ گواردیولا بازیکنانى کلیدى نظیر آرین روبن، فرانک ریبرى،‌ داوید آلابا را در اختیار نداشت و فیلیپ لام، باستین شواین اشتایگر، تیاگو آلکاتارا و خاوى مارتینز نیز به دلیل مصدومیت‌های طولانى مدت در اواخر فصل از شرایط ایده آل خود به دور بودند.
چنین مصدومیت هایى سبب شده تا شایعات و گمانه زنى‌های فراوانى در زمینه تقویت کادر بایرن مونیخ براى فصل آینده در مطبوعات آلمانى منتشر شود. غیبت روبن و ریبرى تاثیر بسیار زیادى بر نحوه عملکرد مونیخى‌ها داشته و تاکتیک‌های پپ گواردیولا نیز نتوانست کمبود این دو ستاره را جبران کند، به همین دلیل سران این باشگاه به شدت در پى یافتن جانشینانى مناسب براى آنها هستند.
به دلیل عملکرد پر انتقاد دانته و مصدومیت‌های زیاد هولگر بداشتوبر جذب یک مدافع میانى نیز براى بایرن مونیخ می‌تواند تصمیمى منطقى باشد، البته جذب یک مدافع راست نیز در برنامه سران باشگاه قرار گرفته است. با وجود اینکه بازیکنان بسیار قابلى در ترکیب بایرن مونیخ وجود دارد، تنها مانوئل نویر می‌تواند نسبت به حضور دائم خود در ترکیب اصلى تیم مطمئن باشد.
یان کریستین درزین رئیس بخش مالى باشگاه بایرن مونیخ در اواخر ماه مارس گذشته در گفتگویى با Kicker مدعى ش�%

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد